Skip to main content

Elokuvavuokraamon elokuvat jumivat 15 min jälkeen

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 7 katselukertaa

Itse tv näkyy normaalisti, mutta kun vuokraan elokuvan niin 15-30 min jälkeen joko häviää aluksi ääni tai kuva pysähtyy eikä vastaa kaukosäätimeen. Ei auta muu kuin digiboksin uudelleen käynnistys. Mukava oli eilen Hobittia katsella... kymmenkunta uudelleen käynnistystä. onko muilla samaa vai onko tuo boksi rikki?

1 kommentti

  • April 15, 2013
Hei Hakkja-33,

Onko nettiyhteys toiminut normaalisti?

Kuinka pitkä puhelinkaapeli sinulla on käytössä? Jos puhelinkaapeli on pidempi kuin 2 metriä, niin kokeile lyhyemmällä kaapelilla.

Onko Digiboxi kytketty suoraan kaapelilla Thomson palvelureitittimeen? Jos välissä on muita laitteita, kokeile kytkeä Motorola digiboxi suoraan kaapelilla Thomsoniin.

Kokeile resetoida Thomson painamalla reset painiketta pohjassa 30 sekunnin ajan. Power valon pitäisi palaa resetoinnin jälkeen oranssina/punaisena. Käytä Thomsonista tämän jälkeen virtaa pois ja laita takaisin päälle. Kun nettiyhteys on jälleen muodostunut, käytä digiboxista virtajohtoa irti.

Jos ongelma edelleen jatkuu niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.