Skip to main content
Moi!

Vuokrasin juuri tuolta videovuokraamosta "karhuveljeni koda" elokuvan. Elokuvan infoissa mainittiin että elokuva on dubattu suomeksi. Nyt kuitenkaan en saa kuulumaan kuin ruotsin kielen vaikka olen jo moneen kertaan olut digiboksin asetusvalikossa ja asettanut ensisijaiseksi kieleksi suomen kielen. Enkä saa myöskään suomen kielistä tekstitystä elokuvaan toimimaan vaikka olen myös tämän asetuksiin asettanut. Mikä avuksi?
Moi!

tänään kokeilin toista elokuvaa videovuokraamosta ja ongelmat jatkuu. Nyt pätkii ajoittain kuva ja ääni paukkuu ikävästi. onhan tämä hieno juttu tämä internet vidovuokraamo kun toimisi vaan. jo toinen maksamani elokuva jonka katselukokemus on täysin pilalla. Kai tässä on jonkun sortin "rahat takaisin takuu"?
Jos Koti TV -palvelussa ilmenee pätkimistä tai häiriöitä, koita ensin Koti TV:n digiboksin ja palvelureitittimen sammuttamista muutaman minuutin ajaksi.

Mikäli itse laajakaista yhteydessä on häiriöitä tai se toimii hitaasti, se vaikuttaa myös Koti TV -palvelun toimintaan. Voit varmuuden vuoksi mitata miltä liittymäsi nopeus näyttää nopeustestiohjeillamme.

Kertomistasi ongelmatilanteista kannattaa jättää vikailmoitus vikapalveluumme, jotta ongelma pystytään ratkaisemaan. Samalla elokuvien mahdollinen hyvitysasia pystytään selvittämään. Voit jättää vikailmoituksen esimerkiksi Omien Sivujen vikailmoituslomakkeen välityksellä.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa