Onko ärsyttävää, kun kirjotat pitkään ja hartaasti emailia ulkomaille ja tarkistat kieliasun ja kaikki ja puolen tunnin päästä yrität sen lähettää, niin Sonera email on offline ja kirjautuminen ei onnistu ja maili hukku bittien hautuumalle!!! Omat sivut on kyllä koko ajan online, ei email! Näin palvelee Sonera?
Joudun käyttämään mökillä Elisaa eli netti emailia, kirjaudun siis Soneran Omille sivuille...
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.