Kyseessä siis Soneran ilmoitus uudesta laskusta kännykkään.
Ihan hyvä niin, muta onko pakko joka kerta lähettää lisäksi "Muista käydä lukemassa myös uudet uutiset....jne." viestin.
Mulle siis riittää pelkkä ilmoitus uudesta laskusta - ei muuta!
En halua 2 ilmoitus viestiä kännykkään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.