EN OLE SAANUT MISSÄÄN LASKUA

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Edellisessäni laskussa ilmoitetaan, että seuraavan laskun eräpäivä on 3.9.2010. Olenkin tässä kärsivällisesti odotellut uutta laskua. Kuitenkaan sitä ei olu pudonnut postilaatikosta eikä myöskään ilmestynyt laskuarkistooni. Missä siis vika? Miten voin muka maksaa laskun, jonka summaa, viitenumeroa tai mitään muutakaan, en tiedä?

1 kommentti

Suosittelen tarkistamaan laajakaistaliittymäsi tilausvahvistuksesta liittymälle ilmoitetun kk-hinnan. Jos liittymäsi kk-maksu jää alle 20€ saat laskun aina joka toinen kuukausi, sillä emme lähetä alle 20€ laskuja. Tarvittaessa voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme esim. jättämällä palvelupyynnön.

Laskulla näkyvä infoteksti tulevan laskun eräpäivästä kertoo siis laskun eräpäivän tilanteessa jossa liittymän laskutus kuukauden ajalta on enemmän kuin 20€.

T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa