Edellisessäni laskussa ilmoitetaan, että seuraavan laskun eräpäivä on 3.9.2010. Olenkin tässä kärsivällisesti odotellut uutta laskua. Kuitenkaan sitä ei olu pudonnut postilaatikosta eikä myöskään ilmestynyt laskuarkistooni. Missä siis vika? Miten voin muka maksaa laskun, jonka summaa, viitenumeroa tai mitään muutakaan, en tiedä?
Sivu 1 / 1
Suosittelen tarkistamaan laajakaistaliittymäsi tilausvahvistuksesta liittymälle ilmoitetun kk-hinnan. Jos liittymäsi kk-maksu jää alle 20€ saat laskun aina joka toinen kuukausi, sillä emme lähetä alle 20€ laskuja. Tarvittaessa voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme esim. jättämällä palvelupyynnön.
Laskulla näkyvä infoteksti tulevan laskun eräpäivästä kertoo siis laskun eräpäivän tilanteessa jossa liittymän laskutus kuukauden ajalta on enemmän kuin 20€.
T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu
Laskulla näkyvä infoteksti tulevan laskun eräpäivästä kertoo siis laskun eräpäivän tilanteessa jossa liittymän laskutus kuukauden ajalta on enemmän kuin 20€.
T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.