Skip to main content

En ole saanut vahvistusta

  • December 11, 2014
  • 7 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Mun laajakaistasopimus päättyy 2.11.2012. Olen netin kautta tilannut jatkoa 24 kk sopimuksella, mutta en ole vielä saanut vahvistusta. Kuinka kauan kestää ennen kuin vahvistus tulee? Lähden ulkomaille 20.10 ja olisin halunnut saada asian hoidettua ennen sitä.

En käytä puhelinta ja en soita minnekään.

7 kommenttia

  • October 17, 2012
Hei chlang,
jostain syystä tekemäsi sopimus ei ole tullut meille saakka näkyviin. Pyytäisinkin sinua olemaan yhteydessä Asiakaspalveluumme joko soittamalla tai varaamalla soittoajan (kalenterissa oli vielä yksi aika huomiselle), jotta voisimme hoitaa tämän kanssasi kuntoon ennen matkaasi. Jos et voi soittaa tai vastaanottaa puhelua niin pyydän sinua ystävällisesti käymään Sonera Kaupassa, jossa voidaan sinun kanssasi hoitaa tämä asia kuntoon.

  • October 18, 2012
Outoa koska sain tällaisen viestin kun olin tilannut:

"Kiitos laajakaistan tilauksesta
Verkkokaupassa tekemäsi tilaus käsitellään seuraavan kahden arkipäivän kuluessa tilauksesta. Kun tilaus on käsitelty saat tilausvahvistuksen tai sinuun otetaan tarvittaessa yhteyttä lisätietoja varten.

Mukavia hetkiä laajakaistasi parissa!"

Ymmärrän että asiakaspalvelua on erittäin vaikeeta ja melkein mahdotonta saada, mutta myynti on yleensä toiminut sekunnin sisällä.

  • October 18, 2012
chlang: Löysin tekemäsi tilauksen. Nyt olikin niin, että olit tilannut uuden laajakaistaliittymän osoitteeseen, jossa vanha liittymäsi jo on. Näin ollen tilausta ei voida toteuttaa.
Meillä on toki vanhoille asiakkaille useita loistavia jatkotarjouksia. Jotta pääsemme näitä sinulle tarjoamaan ja sopimuksen päivittämään, vaatisi tämä yhteydenottoa.
Laurenin laittamista linkeistä löydät yhteystiedot. Otathan pian yhteyttä, jotta saamme asian kuntoon!

  • November 30, 2012
Tilasin 29.11.12 8m laajakaistan. En näe mistään että olisin sellaisen tilannut. Enkä ole saanut tilausvahvistusta.

Sieltä tuli lopuksi tälläinen viesti:

"Kiitos laajakaistan tilauksesta
Verkkokaupassa tekemäsi tilaus käsitellään seuraavan kahden arkipäivän kuluessa tilauksesta. Kun tilaus on käsitelty saat tilausvahvistuksen tai sinuun otetaan tarvittaessa yhteyttä lisätietoja varten.

Mukavia hetkiä laajakaistasi parissa!"

Kauankohan mahdollisesti menee?

  • November 30, 2012
Hei Jakke89 !

Onko sinulla olemassa Soneran asiakasnumeroa, jonka voisit päivittää tänne profiiliisi? Tällöin voisin tarkistaa puolestasi tilanteen.
Jos tälläistä sinulla ei ole, pyytäisin sinua olemaan yhteydessä Myyntipalveluumme.

  • November 30, 2012
Ei ole asiakasnumeroa.

  • November 30, 2012
Asia hoidossa.