en osaa ottaa mobiilisähköpostia käyttöön
Omilla sivuilla neuvotaan tekemään sähköpostin käyttönotto,mutta kun se ohjelma ei tunnista tätä puhelinta (lumia 710),niin heti tökkäs,koko luettelosta ei mokomaa puhelinmallia löytynyt.Herjaa,että puhelimeen ei voi lähettää sähköpostiasetuksia tekstiviestinä,voit tehdä asetukset manuaalisesti.Sitten on muutama ruutu joihin pitäis laittaa sähköpostiosoite,käyttäjätunnus ja salasana.Mitäs noihin nyt sitten laitetaan,kun eihän sitä sähköpostiosotetta ny vielä ole,kun yritetään sitä tässä tehdä? Laitetaanko siihen toi nyt käytössä oleva tietokoneen sähköpostiosoite,johon ne asetukset tulee,ja käyttäjätunnukseksi puhelinnumero ja salasanaksi toi mikä tuli tekstiviestinä?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.