Skip to main content
Hei,

tilasin teiltä kiinteän laajakaistan uuteen osoitteeseeni ja kyselin samalla, saisiko nykyisen sähköpostiosoitteeni siirrettyä tuon uuden nettiliittymän "alaisuuteen". Eilen asiakaspalvelijanne soitteli, että tuo siirto onnistuu ja että se tehdään iltapäivän aikana. Eilisen iltapäivän jälkeen en ole päässyt enää kirjautumaan sähköpostiini. Tuleeko minulle uudet tunnukset ja/tai salasana vai onkohan siirrossa mennyt jotain pieleen, kun kirjautuminen ei onnistu? Mikäli minulle tulee uudet tunnukset ja/tai salasana, niin milloin saan ne ja mitä kautta?

Kirjautumista olen yrittänyt webmail.inet.fi-sivun kautta. Virheilmoituksena tulee "Kirjautumistiedot ovat virheelliset. Tarkista kirjautumistiedot ja yritä uudelleen."
Moi sankkari!

Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen katsomaan tilannetta.

Vastaa