Tänä aamusta alkaen en ole päässyt sähköpostiini,tunnus ja salasana ovat oikein silti ei kirjaudu sisään.En myöskään pääse Soneran ns.omille sivuille.Missähän mahtaapi taasen olla vika??
Ei jaksa ruveta taas jonottamaan teidän niin "supernopeaan " vikapalveluunne.
En pääse kirjautumaan soneran sähköpostiin
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.