Tervehdys,
Tilasin teiltä laajakaistan syyskuussa ja kaikki on toiminut moitteettomasti. Kuitenkin sunnuntaina, kun tulin takaisin kotiin nettini ei toiminut, eikä toimi vieläkään. Kun koittaa mennä jonnekkin sivulle, tulee Soneran maskotti closed-kyltin kanssa vastaan ja sanoo että nettini pitäisi rekisteröidä? Kun painaa jatka/continue nappia, sivu lataa vähän aikaa, mutta sitten tulee sivu jossa kerrotaan, että palvelussa on tilapäinen häiriö.
Mikään muu ei siis toimi, kuin Soneran sivut ja nekin hieman tökkien. Koetin pingata sivuja komentorivistä ja sielläkin näkyy, että data liikkuisi.
En pääse muualle kuin Soneran sivuille
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.