Skip to main content
Hei.

laitan postitse saamani tunnuksen ja salasanan, mutta en pääse niillä omille sivuille. vaikuttaa sukunimen muutos tunnukseen mitenkään? En saa salasanaakaan vaihdettua kun ei ole puh.nmroa ilmoitettu.

Toinen kysymys on että minulla on määräaikainen sopimus, joka kestää tammikuulle, mutta ensi kuussa taloyhtiömme vastikkeeseen kuuluu ilmainen Soneran netti. Voiko nykyisen irtisanoa ja ottaa käyttöön tämä taloyhtiön tarjoama?
Jos tunnukset eivät toimi Omille sivuille, ei ole muuta vaihtoehtoa kuin soittaa asiakaspalvelunumeroomme 0200 17000 ja pyytää uutta salasanaa. Samalla voit kysyä määräaikaisesta sopimuksesta. Yleensä kuitenkin tällaisessa tilanteessa liittymäsopimus voidaan tarkastaa uudelleen.

T. Panu
Sonera Asiskaspalvelu

Vastaa