Hei!
En pääse webmailin kautta sähköpostiin, vaikka kuinka yritän kirjautua samalla salasanalla kuin omille sivuille. Missä vikaa?
muok. Ja siis jos kirjaudun Omille Sivuille ja painan yläreunasta sähköposti, se herjaa ettei minulla ole käyttöoikeutta.
En pääse sähköpostiin
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.