Sivut väittävät näin : " Hyvä asiakkaamme,
Tilauksesi käsittely on kesken. Et voi tänä aikana tehdä muutoksia kaikkiin asetuksiisi, etkä tilata tiettyjä uusia palveluita ennen kuin edellinen muutos tai tilaus on valmis. "
Soneran sivut ovat sanoneet tätä jo viikon. Minulla on tällä hetkellä 3 postilaatikkoa . Miksi en saa lisättyä uutta lisäpostilaatikkoa .
Sivu 1 / 1
Liittymässäsi on jokin tilaus kesken, mikä estää uusien tekemisen. Tässä tapauksessa et voi kuin odottaa että jo olemassaoleva tilaus sulkeutuu.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Onko mitään tietoa kuinka kauan odotus kestää ?
Tarkkaa arviota aiemman tilauksen kestolle on vaikea sanoa. Jos olet tilannut liittymällesi asiakaspalvelumme tai Omien Sivujen kautta hiljattain jonkin muutoksen, ilmoitus häviää Omilta Sivuilta, kun kyseinen muutos on tapahtunut loppuun.
Jos liität oman asiakasnumerosi tämän palstan käyttäjätietoihin (Omat asetukset ja Profiili -valikot), voimme katsoa mistä asiassa on kyse. Löydät asiakasnumeron laajakaistalaskultasi. Palstan käyttäjätiedoissasi on tällä hetkellä jokin muu numero kuin asiakasnumero.
Voit lähettää asiasta myös kyselyä asiakaspalveluumme Omien Sivujen lomakkeen välityksellä. Samalla voit ilmoittaa minkä muotoisen lisäpostilaatikon haluat liittymääsi luotavan.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Jos liität oman asiakasnumerosi tämän palstan käyttäjätietoihin (Omat asetukset ja Profiili -valikot), voimme katsoa mistä asiassa on kyse. Löydät asiakasnumeron laajakaistalaskultasi. Palstan käyttäjätiedoissasi on tällä hetkellä jokin muu numero kuin asiakasnumero.
Voit lähettää asiasta myös kyselyä asiakaspalveluumme Omien Sivujen lomakkeen välityksellä. Samalla voit ilmoittaa minkä muotoisen lisäpostilaatikon haluat liittymääsi luotavan.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.