Skip to main content

En saa Motorola VIP 1910-9 boxia päälle.

  • December 11, 2014
  • 14 kommenttia
  • 13 katselukertaa

Eli ongelma on tämä: Sain laitteet kaksi viikkoa sitten, heti ensimmäisellä kerralla boxissa vilkkuu ensimmäinen pallukka jonkun aikaa ja sitten boxi buuttaa ja sama homma, keltainen pallukka vilkuttelee jonkun aikaa kunnes taas boxi sammuu. Olen kokeilllut Zyxel p660HW modeemia sekä siltaavana että router tilassa, otin myös palomuurin pois käytöstä - mutta kun ei toimi, niin ei toimi...
Kaikki kaapelit pitäis olla oikein. Kokeilin myös toista verkkokaapelia ja modeemia, oon vaihellu kaapelia toiseen porttiin ym.
Tuli mieleen, että onko multa mennyt nyt laitteiden palautuoikeus, kun 14 päivää on menny? Vaikka en oo päässy edes testaamaan palvelua.
Oon soittanu muutamia kertoja vikapalveluun ja sieltä on aiottu ottaa yhteyttä.. Milloin - ensi vuonna? Menee hermot.

14 kommenttia

  • September 2, 2010
Ota se Zyxel kokonaan pois kuviosta.

- Liitä ADSL-pistoke (puhelinpistoke) Thomsonin DSL-reikään, tai jos asut ethernet-huoneistossa, liitä ethernet-kaapeli WAN-porttiin Thomsonissa.
- Liitä Motorolan purkki ethernetillä yhteen neljästä keltaisesta portista Thomsonissa.
- Käynnistä Thomson
- Käynnistä Motorola
- ODOTA!
- Itselläni kesti 10-20min. kunnes Motorolan softa alkoi asentumaan

  • September 2, 2010
Mulla on se pelkkä "koti-tv" - ei se extra, eli mulle ei tullu Thomson reititintä. Ja boxi tekee tuota vilukettelua ja sammumista, niin pitkään kun vaan jaksaa odottaa..

  • September 6, 2010
erekki: Liittymästäsi on keskeneräinen Koti TV - vikailmoitus. Pitkäksi on päässyt venähtämään vikailmoituksen käsittelyaika.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

  • September 6, 2010
Hei, Minulla on aivan samantapainen ongelma. boxi käynnistyy uudelleen ja toistaa jatkuvasti niin.
Ensikis palaa keltainen merkkivalo joka vilkkuu, hetken päästä näkyy kaksi vihreää ja yksipunainen jotka eivät vilku. tämän jälkeen heti boxi käynnistyy uudelleen. Olen jättänyt aikaisemmin vikailmoituksen Soneran tekniseentukeen. He kyllä ottivat yhteyttä siellä ja kertoivat toistamaan samat vaihee mitä mainitaan netissä.
Tämä ei kuitenkaan tuottanut tulosta joten teknisestätuesta sanottiin että he lähettävät uuden boxin kotiin.
Sain noin parinpäivänpäästä uuden boxin ja kokeilin niin sama ongelma toistuu.

  • September 8, 2010
jonezkl: Kuten varmaan nyt jo tiedätkin, sinulle on jälleen virheellisesti toimitettu malliltaan väärä Motorola-digiboxi. Korjaus tilaukseen lähetetty eteenpäin tänään. Pahoittelen virhettä ja sen aiheuttamaa haittaa.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

  • September 8, 2010
Minulle oli myös lähetetty väärän mallinen boxi..

  • September 8, 2010
voi juku :D on se hauskaa.. saas nähdä ehtiikö tulla toimii koti-tv ollenkaan ennnen kuin on se ilmainen kanava pakettien kausi ohi vuoden lopussa :D

  • September 9, 2010
Niinpä, kolme viikkoo meni ja sitten selvis, että väärä boxi :D. Takana 4-5 puhelua vikapalveluun - eikä ihan lyhyviä oo nuo jonotusajat sinne. Voiskohan tähän saada jonkulaista hyvitystä? Niin, toivottavasti tämä rumba ois sitten siinä, kunhan uusi boxi tulee..

  • September 9, 2010
Niinpä. no jos laskee suunnilleen mitä se jonottaminen sinne maksaa ja se että vie omaa aikaa istua puhelimen ääressä tunnin :D sitten vika ei selviä ja sama jatkuu taas uudelleen. kyllä mun mielestä saisivat jotain korvata tai hyvittää. Nyt uutta boxia odotellessa, kolmatta jo ;)

  • September 10, 2010
Tänään tuli toinen boxi - edelleen väärä!!!! No, soitto TAAS asiakaspalveluun... Jospa ensiviikolla tulisi oikeanlainen digiboxi. On tämä nyt "hitusen" vaikeaa...

  • September 15, 2010
Jaahas.. Se on nyt kuukausi kulunut siitä kun tilasin kotitv:n, enkä ole vielä nähnyt yhtään ohjelmaa. Kaiken lisäksi huomenna alkais liiga, jonka vuoksi oikeestaan tilasin koko homman. Miten tämä voi olla näin vaikeaa?

  • September 23, 2010
Toissapäivänä oikea boxi tuli viimein :) Miksi minun omilla sivuilla lukee "Tilauksesi käsittely on vielä keskes, et voi tehdä muutoksia... En käsittääksen ole tilannut mitään. Ja miksi kanavat on pimeinä nyt? Juuri kun ois peli.

  • September 24, 2010
erekki: Liitymässäsi oli jokin keskeneräiseksi jäänyt tilaus, mutta se asia näyttää olevan nyt hoidettu.

Koti TV:n lähetys oli eilen illalla kokonaan poikki muutaman tunnin. Kuitukaapelikatkoksesta johtunut vika havaittiin 23.9.2010 klo 18:00 ja saatiin korjattua noin klo 22:05.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

  • September 25, 2010
Juu, nyt pääsen taas muuttamaan asetuksia. Se vaati soiton taas asikaspalveluun. :)