Mä vaadin nopeempaa yhteyttä! Ei voi olla että meille saa vain hitaimman yhteyden!!Naapurissa [u:1c4qkdek]sadan metrin päässä saman puhelinjohdon yhteydessä [/u:1c4qkdek]on 2 megan yhteys!!!!!!!
Minulle riittäis 1 megankin nopeus. (Tilatessani otin 500 nopeuden ja kun se poistui tuli tuo kuppanen 256) Ei huvita maksaa melkein samaa hintaa "toimii ei toimi"-yhteydestä kuin muut välttävästä maksaa. Saa olla tosi hyvin perustellut vastaukset jos niihin tyydyn. Vai pitääkö nykyään kaikki oikeutensa hakee viranomaisen kautta????? OTTAA AIVOON OIKEIN URAKALLA!!!!!!!!
En tyydy vastaukseen "ei nopeempaa yhteyttä"
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.