Skip to main content
Aina kun yritän kirjautua Omille Sivuille, selain kirjaa minut sisään ja ulos välittömästi (painettuani Kirjaudu-nappia saan vain ilmoituksen, jossa lukee:

Kiitos käynnistä!

Tyhjentämällä selaimen välimuistin voit varmistaa, että koneen muut käyttäjät eivät näe tietojasi.).

Käytän Firefoxia. Olen kokeillut käynnistää selainta uudelleen ja kirjautua ilman liitännäisiä käytössä, mutta tämäkään ei korjaa ongelmaa. Jos yritän kirjautua käyttämällä Chromea tai IE:tä, saan virheilmoituksen "Kirjautuminen epäonnistui". Käytössä prepaid nettitikku ja yritän kirjautumista nettitikun sim-kortin puhelinnumerolla.
Hei Cinnamber,

Kuulostaapa kinkkiseltä ongelmalta, saisinko käyttäjätunnuksesi käyttäjänimen millä kirjaudut, lisäksi voisit lisätä asiakasnumerosi tietoihisi niin pääsen tarkistamaan tietosi.

Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
En kirjaudu käyttäjänimellä, vaan suoraan nettitikun sim-kortin puhelinnumerolla, joka on 0403704629.

Asiakasnumeroa en käsittääkseni prepaid netin käyttäjänä omista.
Minulla on sama ongelma!

Kaytossa Safari 7.0.1 ja Chrome 34.
Sama ongelma. Koitan kirjautua pankin kautta luoduilla tunnuksilla tv-pakettia varten. Kirjautuminen onnistui viimeksi joulukuussa kun aktivoin tv-pakettitarjouksen.
[quote="Cinnamber"]Aina kun yritän kirjautua Omille Sivuille, selain kirjaa minut sisään ja ulos välittömästi (painettuani Kirjaudu-nappia saan vain ilmoituksen, jossa lukee:

Kiitos käynnistä!

Tyhjentämällä selaimen välimuistin voit varmistaa, että koneen muut käyttäjät eivät näe tietojasi.).

Käytän Firefoxia.

hei jalmar1 ja kinkkinen ongelma.

sama ongelma täälläkin.tunnukset tehty pankin kautta.
Hei kaikille,

Mikäli sonera tunnusten luomisessa tai sisäänkirjautumisessa niiden avulla on ongelmia, kannattaa ottaa yhteyttä vikapalveluun niin tutkitaan asiaa. Osa ongelmista toiminnoissa voi johtua Omien Sivujen päivityksestä mutta tunnusten luomisessa ei ole tiedossa olevaa ongelmaa.

Vikapalveluun voitte olla yhteydessä soittamalla 0206 90101
Moi Antti. Tunnusten luomisessa ei ole ongelmaa vaan sisäänkirjautuminen Soneran Omille sivuille ei toimi. On aika helppo todeta tätä foorumia lukiessa, että ongelma on yleinen. Ehdotat soittamista maksulliseen Soneran numeroon, johon jonotusajat ovat yleensä kohtuuttomat. Tällä hetkellä yli 20 minuuttia. Myös jonotusaika maksaa. Lisäksi antamasi numero on virheellinen.
Haluaisin aktivoida tarjoamanne kanavapaketin mutta se ei onnistu. Koittakaa saada sivustonne toimimaan, kiitos.
Hei Jesape

Antti- kirjoitti:
Mikäli sonera tunnusten luomisessa tai sisäänkirjautumisessa niiden avulla on ongelmia,


Eli kummassa vain on nyt ongelmaa niin pyytäisin olemaan yhteydessä vikapalveluun niin saadaan mahdollisimman paljon vikailmoituksia asiasta. Tämän jälkeen vikailmoituksista on helpompaa ja nopeampaa todeta yhtenevä juurisyy mikä voidaan sitten korjata. Eli kaikki info on tervetullutta.

Ylempään tekstiin lipashtanut tosiaan yksi ylimääräinen nolla liikaa joten se nyt korjattu! Vikailmoituksen voi kuitenkin jättää omien sivujen kautta (testattu toimivaksi) laajakaistatunnusta käyttämällä. Kun kyse on KaapeliTV maksukanavista joita hallitaan sonera tunnuksilla, täytyy asiasta olla tällä hetkellä yhteydessä soittamalla.
Täälläkin sama ongelma toissa päivänä. Nyt pääsen sisään mutta laskuja en pääse maksamaan.

"Laskuarkiston käyttäminen on mahdollista ainoastaan liittymän omistajalle. Kirjaudu Omille Sivuille Sonera Tunnuksilla" <--- Niin mitkäköhän tunnukset tässä tarvitaan, ja mitkä on nää tunnukset joilla nyt oon jo sisällä omat sivut palvelussa??
Hei JoeColborne

Eli Sonera Tunnukset voi luoda verkkopankkitunnuksilla täältä: *klik*

Jos kirjaudut sisään käyttäen matkapuhelinnumeroasi tai laajakaistaliittymän pääkäyttäjätunnuksella, ei laskuarkisto avaudu ollenkaan vaan "laskuarkisto"-painikkeen päälle tulee ilmoitus; "Laskuarkiston käyttäminen on mahdollista ainoastaan liittymän omistajalle. Kirjaudu Omille Sivuille Sonera Tunnuksilla"
TÄYSIN sama ongelma. Olen aiemmin onnistunut kirjautumaan ongelmitta (viimeksi tosin viime vuoden puolella), olen kaapeli tv asiakas ja olen luonut Sonera tunnukset Omia Sivuja varten.

Kirjautuminen menee suoraan uloskirjautumis sivulle TAI tulee viesti: Harmillista, mutta etsimääsi palvelua ei löytynyt. Se on voinut poistua sivustoltamme tai sen osoite on kenties muuttunut. Löytääksesi tarvitsemasi tiedot voit palata takaisin Omien Sivujen etusivulle.

Olen tyhjentänyt evästeet ja yrittänyt useammalla selaimella, ei auta. Loin myös uuden salasanan nettipankin varmennuksella, ei vaikutusta.

Yritin jo aiemmin tällä viikolla soittaa vikapalveluun mutta ei minulla ole aikaa jonotella jos nettisivuissanne on ongelma, täytyy tähän nyt olla jokin muu ratkaisu?
Antti- kirjoitti:
Hei Jesape

[quote="Antti-":b2qtvk3b]Mikäli sonera tunnusten luomisessa tai sisäänkirjautumisessa niiden avulla on ongelmia,


Eli kummassa vain on nyt ongelmaa niin pyytäisin olemaan yhteydessä vikapalveluun niin saadaan mahdollisimman paljon vikailmoituksia asiasta. Tämän jälkeen vikailmoituksista on helpompaa ja nopeampaa todeta yhtenevä juurisyy mikä voidaan sitten korjata. Eli kaikki info on tervetullutta.

Ylempään tekstiin lipashtanut tosiaan yksi ylimääräinen nolla liikaa joten se nyt korjattu! Vikailmoituksen voi kuitenkin jättää omien sivujen kautta (testattu toimivaksi) laajakaistatunnusta käyttämällä. Kun kyse on KaapeliTV maksukanavista joita hallitaan sonera tunnuksilla, täytyy asiasta olla tällä hetkellä yhteydessä soittamalla.[/quote:b2qtvk3b]

Aika uskomaton vastaus. Täällä on ihan riittävästi tullut ilmoituksia samasta ongelmasta joka selvästi on tammikuussa alkanut. Ja mikä on apu: Pitäisi ensin tienata Soneralle riittävästi kalliita puhelinmaksuja ennen kuin aletaan ongelmaa ratkota.

"Esimerkillistä" asiakaspalvelua.
Niin siis pitääkö tässä nyt luoda jotkut UUDET tunnukset että pääsee samaa vanhaa palvelua käyttämään? Luulisin että jonkinlainen ilmoitus asiasta ois paikallaan jos edelliset tunnukset lakkaa toimimasta, aikakaan omaan silmään ei oo mitää sellasta osunut. Hetki sitten edes omille sivuille kirjautuminen ei onnistunut taas ollenkaan.

Niin ja pyydätte omien sekoilujenne ratkaisemiseksi asiakkaita soittamaan maksulliseen asiakaspalvelunumeroon jossa on päivittäin vähintään 20-30min jonot. Jepjep.
Hei JoeColborne,

Laskuarkiston käyttämiseen tarvitset Sonera Tunnuksen ja tunnus luodaan pankkitunnistautumisen kautta. Sivuillamme löytyy ohje Sonera Tunnuksen luomiseen.

Tunnuksen pääset luomaan Omat sivut kirjautumissivulla olevan "Luo uusi tunnus tai vaihda salasana" linkin kautta.

Voit myös yhdistää Sonera tunnuksen esim. laajakaistaliittymäsi pääkäyttäjätunnukseen. Ohjeen tähän löydät myös sivujemme kautta.

Vikatilanteissa asian selvittäminen onnistuu vikapalvelumme kautta.
Marko- kirjoitti:
Hei JoeColborne,

Laskuarkiston käyttämiseen tarvitset Sonera Tunnuksen ja tunnus luodaan pankkitunnistautumisen kautta. Sivuillamme löytyy ohje Sonera Tunnuksen luomiseen.

Tunnuksen pääset luomaan Omat sivut kirjautumissivulla olevan "Luo uusi tunnus tai vaihda salasana" linkin kautta.

Voit myös yhdistää Sonera tunnuksen esim. laajakaistaliittymäsi pääkäyttäjätunnukseen. Ohjeen tähän löydät myös sivujemme kautta.

Vikatilanteissa asian selvittäminen onnistuu vikapalvelumme kautta.


Voi pyhä sylvi. Luetteko te lainkaan mitä asiakkaat täällä kirjoittavat. Siis kertaus: Kun antaa tunnuksen ja salasanan ja yrittää kirjautua niin joutuu uloskirjautuneena sivulle jolla kiitetään pistäytymisestä. Uusien tunnusten tekeminen ei asiaa muuta vaan sama toistuu.

Koska tuohon tulee korjaus??? Ongelma on täysin teille selostettu ja useiden käyttäjien toimesta ja on kestänyt koko tammikuun. Joulukuussa ongelmaa ei ollut. Voisitteko korjata asian jollain muullakin tavalla kuin yrittää saada asiakkaat soittelemaan ja jonottelemaan maksulliseen puhelimeen? Uskomatonta. Haluatteko asiakkaiden äänestävän jaloillaan?
Hei Sonnijla,

KaapeliTV asiakkaiden osalta korjausta on tulossa Omille sivuille kirjautumiseen. MIX paketin hallinta ei siis tällä hetkellä onnistu Omien sivujen kautta, vaan siitä kannattaa olla esim. asiakaspalveluumme yhteydessä.

Laajakaista-asiakkailla Omille sivuille kirjautuminen toimii tällä hetkellä normaalisti. Omilla sivuilla saattaa kuitenkin esiintyä katkoksia päivityksistä johtuen. Mikäli kirjautuminen ei kuitenkaan onnistu ollenkaan ja käytössä on myös laajakaista tai matkapuhelinliittymä, niin siitä kannattaa olla vikapalveluumme yhteydessä.
Marko- kirjoitti:
Hei Sonnijla,

KaapeliTV asiakkaiden osalta korjausta on tulossa Omille sivuille kirjautumiseen. MIX paketin hallinta ei siis tällä hetkellä onnistu Omien sivujen kautta, vaan siitä kannattaa olla esim. asiakaspalveluumme yhteydessä.

Laajakaista-asiakkailla Omille sivuille kirjautuminen toimii tällä hetkellä normaalisti. Omilla sivuilla saattaa kuitenkin esiintyä katkoksia päivityksistä johtuen. Mikäli kirjautuminen ei kuitenkaan onnistu ollenkaan ja käytössä on myös laajakaista tai matkapuhelinliittymä, niin siitä kannattaa olla vikapalveluumme yhteydessä.


Phuoooh, oletko ensimmäinen, joka on lukenut mihin vastaa. No jäädään odottelemaan.
Aivan täysin naurettavat nää teidän uudet nettisivut. Sonera tunnuksetki.. pitääkö mun todellaki käyttää 10 pankkitunnusta siihen, että saisin palvelut toimimaan?! Ihan oikeasti. Muuttakaa nää sivut samoiksi mitä ne oli ennen ja KORJATKAA se ongelma, ettei pidä kahdella helkkarin tunnuksella kirjautua palveluihin. Naurettavaa!
Hei Erioil,

Sonera tunnuksen luomiseen tarvitset vain 1 pankkitunnuksen ja mikäli haluat yhdistää laajakaistaliittymän pääkäyttäjätunnuksen Sonera tunnuksen kanssa, niin siihen tarvitaan toinen.

Mikäli unohdat Sonera tunnuksen salasanan, saat vaihdettua uuden salasanan pankkitunnistautumisen kautta.

Sivuillamme on ohjeet Sonera tunnuksen luomiseen ja Sonera tunnuksen yhdistämiseen.

Kun olet yhdistänyt Sonera tunnuksen laajakaistaliittymän pääkäyttäjätunnukseen, pääset tekemään Sonera tunnuksella myös viihteen etätallennuksia.

Yhdistetyllä tunnuksella pääset myös sähköpostiin, kun kirjaudut Omille sivuille ensin Sonera Tunnuksella ja klikkaat pikalinkkien alla olevaa "Siirry sähköpostiin" linkkiä.

Sonera Tunnuksella pääset myös laskuarkistoa selaamaan.
Minulla on muös tuolla aiemmin esitetty ongelma. Pääsen kirjautumaan omille sivuille, jossa on liittymän perustiedot. Laskuarkistoon en pääse, vaan tulee kehoitus kirjautua omille sivuille päästäkseen laskuarkistoon. Soneraihminen kehoitti luomaan uudet tunnukset pankkitunnistautumista käyttäen. Te olette muuttaneet sivuston toimintaa, joten mielestäni teidän pitää myös korjata ne, että asiakas pääse aiemmin luomillaan tunnuksilla tarkistamaan liittymänsä tietoja.
Moi jaakkona! Toistaiseksi laskuarkistoon pääsee vain kirjautumalla palveluun Sonera Tunnuksella. Eli kokeiletko luoda tunnuksen tämän linkin kautta ja kirjautua niillä palveluun: https://www4.sonera.fi/aureg/linkAccoun ... e=register
Pääsen näkemään vain laajakaista ja laite tiedot. Oikeuksia puuttuu esim. Laskuarkistoon ja kanavapaketteja en näe. Olen kirjautunut pankkitunnuksilla, mutta ei auttanut.
Moi Paivi5! Kuulostaa siltä, että kirjaudut sivuille laajakaistatunnuksella. Luotko Sonera Tunnuksen tämän linkin kautta ja kirjaudu sillä sivuille.
En näköjään olekaan yksin ongelman kanssa.
Aikaisemmin toimineet käyttäjätunnus/salasana lakkasivat toimimasta ja omat sivut kiittävät käynnistä!
Loin uudet pankkitunnuksilla ja niillä sama ongelma.
Tuntuu olevan Soneralla tekemätön paikka.
Edelliseen ongelmaani sain vastauksen 40 päivän viiveellä. Saa nähdä kunka käy nyt!
Hei seppovilho,

Aikaisemmin toimineet käyttäjätunnus ja salasana on lakannut toimimasta, sillä asiakasnumeron perusteella olet irtisanonut nimissäsi olleet liittymät.

Sinulla näyttäisi olevan voimassa ainoastaan kaapelikortti tällä hetkellä. Omilla sivuilla ei kaapelikorttia pysty hallinnoimaan, muuten kuin MIX paketin osalta. Mix pakettia sinulla ei näyttäisi olevan tällä hetkellä voimassa.

Vastaa