En voi saada 24M yhteyttä?
En voi saada soneran mukaan 24M yhteyttä 8M sijaan vaikka naapurissa on tuo 24M yhteys kytkettynä.Asun omakotitalossa ja naapuriin on n.25m matkaa ja samasta tolpasta ottaa yhteyden.Onko soneralla ns. vanhaa tietoa minun lankapuhelinliittymästä tai päivitys tekemättä minun osotteeseeni että voin halutessani nostaa nopeutta?Soneralle soittaessani kysyvät AINA millainen kone, minkäikänen talo.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.