Osoitelähde: Väestötietojärjestelmä, Väestörekisterikeskus, PL 123, 00531 HELSINKI. Tietojen tekninen toteutus: Itella Posti Oy, PL 7, 00011 ITELLA
Tuota noin... Eikö kannattaisi ennen näiden mainosten postittamista tarkistaa, että mitä sinne kohdeosoitteesen on jo Soneralta tilattu?
Omalla kohdallani en tiennyt, että pitäisikö itkeä vai nauraa. "Haluamme varmistaa, että käytössäsi on varmasti laadukas laajakaista, ..." Niinpä niin. Tämän kaapelimodeemiyhteyden pätkimisestä olen valittanut varmaan jo 10 kertaa parin vuoden aikana ja alkaa tuntua siltä, että pätkiminen on kaapelimodeemiyhteyden ominaisuus, jota ei voi korjata.
Huoltoyhtiön tilaama asentaja kävi juuri tänään mittaamassa signaalia ja vaihtoi antennirasian. Saa nähdä auttaako mitään.
Sivu 1 / 1
Hei mijutu,
Ikävä kuulla että yhteyden kanssa on ollut ongelmaa. Antennirasia näissä voi joskus olla osasyyllinen ja ihan hyvä että se on nyt saatu vaihdettua.
Jos ongelma ei kuitenkaan poistu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Ikävä kuulla että yhteyden kanssa on ollut ongelmaa. Antennirasia näissä voi joskus olla osasyyllinen ja ihan hyvä että se on nyt saatu vaihdettua.
Jos ongelma ei kuitenkaan poistu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
mijutu kirjoitti: Osoitelähde: Väestötietojärjestelmä, Väestörekisterikeskus, PL 123, 00531 HELSINKI. Tietojen tekninen toteutus: Itella Posti Oy, PL 7, 00011 ITELLA
Jos haluat että väestötietojärjestelmässä olevia tietojasi ei enää käytetä suoramarkkinointiin, sen voi kieltää nykyään myös sähköisesti.
Tietojen luovutuksen kieltäminen - Väestörekisterikeskus
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.