Taloyhtiön entinen Turun kaapeli TV:n laajakaista.
Nyt ei toimii, muuten toiminnut normaalisti.
Soitettu Soneran asiap., automaatti ei voinut auttaa, kaikki kokeiltu.
Keneltä voisin kysyä, voinko vaihta modeemin?
Kun kaapeli tv:ssä oli aiemmin että, modeemi pitä rekisteröytyä asiapiin MAC numerolla jotta se toimisi?
Mutta automaattista ei saa vastausta, enkä halua maksaa 100 € käynnistä jos modeemi on viallinen, kun toinen modeemi on kädessä?
Onko edelleen niin että modeemin MAC pitää ilmoita jotta toimisi?
Mihin, miten ilmoitan jos on?
Kiitos
Entisen Turun Kaapeli-tv:n modeemi vaihto? MAC?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.