Skip to main content

Entisen Turun Kaapeli-tv:n modeemi vaihto? MAC?

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 9 katselukertaa

Taloyhtiön entinen Turun kaapeli TV:n laajakaista.
Nyt ei toimii, muuten toiminnut normaalisti.
Soitettu Soneran asiap., automaatti ei voinut auttaa, kaikki kokeiltu.

Keneltä voisin kysyä, voinko vaihta modeemin?
Kun kaapeli tv:ssä oli aiemmin että, modeemi pitä rekisteröytyä asiapiin MAC numerolla jotta se toimisi?
Mutta automaattista ei saa vastausta, enkä halua maksaa 100 € käynnistä jos modeemi on viallinen, kun toinen modeemi on kädessä?

Onko edelleen niin että modeemin MAC pitää ilmoita jotta toimisi?
Mihin, miten ilmoitan jos on?

Kiitos

2 kommenttia

  • April 18, 2012
Kyllä, jos vaihtaa modeemin niin MAC-osoite pitää ilmoittaa asiakaspalveluun. Ja automaatti ei sitä valitettavasti pysty ottamaan vastaan, pitää päästä ihan aidolle ihmiselle asti puhumaan. Se onkin varmaan hankalin osuus koko hommassa.

  • April 18, 2012
Hei jnedad !

Niinkuin nomead manitsikin, niin soitto Asiakaspalveluumme p.0200 17000 ma-pe 8-20, la 9-16.30, että saat Kaapelimodeemin valtuutettua.