Hei. Minä asuin Espoon Leppävaarassa vielä viime joulukuussa. Avasin Everstinkuja XXX Sonera Extra liittymän. Kuitenkaan se nettiyhteys ei koskaan avautunut kun samassa asunnossa kyseessä soluasunto. X niminen ihminen avasi Soneran liittymän samaan asuntoon. Samaan aikaan sain työpaikan ja muutinkin Mikkeliin. Asun Mikkelin Oravinharjuntiellä. Siellä on taloyhtien ja Soneran kautta ilmainen 2Mb nopea netti. Soitin Soneralle ja pyysin avata. He käskivät maksaa tietyn summan. Jonta tein. Ja nyt oli netti auki ja sen piti olla ilmainen. Silti laskuja tuli ja nyt Sonera irti sanoi ja lähetti 328 € laskun. Ja sulki liittymän.
Jos netti on taloyhtiön kautta niin yleensä se tarkoittaa et maksan vuokrassa sitä myös, joten en halunnut maksaa kahta kertaa ilmaisesta netistä. Mitä nyt tehdä? Maksaa ilmaisesta netistä Mikkelistä ja olemattomasta netistä Espoosta yli 300€ euroa? JA miten saan itselleni netin uudestaan?
Sivu 1 / 1
Garry82: Suosittelen, että olet yhteydessä tästä asiasta suoraan asiakaspalveluumme, jonka numero on 0200 17000 (mpm/pvm). Asiakaspalvelumme kautta liittymääsi koskeva asia pystytään selvittämään tarkemmin ja asiakaspalvelumme kautta pystytään sopimaan tarvittaessa myös liittymän uudelleen avauksesta.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.