Skip to main content

Epäselvyyksiä liittymän purkamisessa

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Moi!

Soitin tammikuussa asiakaspalveluunne, koska olin muuttamassa uuteen asuntoon ja halusin liittymäni luonnollisesti sinne. Sain tilausvahvistuksen 8. tammikuuta. Tämän jälkeen sain 15. tammikuuta viestin, että tilaukseni on peruttu, koska Sonera ei pystynyt toimittamaan haluamaani liittymään uuteen asuntooni. Viestissä pyydettiin ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun "jos asia on vielä ajankohtainen". Päätin kysyä liittymää muilta operaattoreilta ja sainkin sopivan liittymän toisaalta. Sain siis teidän viestistänne sen käsityksen, että liittymäni on peruttu.

Sain kuitenkin tämän jälkeen postista paketin, jossa oli uusi modeemi uutta liittymääni varten, joka oli juurikin muutamaa päivää aikaisemmin peruttu. Soitin uudestaan asiakaspalveluun, jossa virkailija ei osannut sanoa, mistä sekaannus johtuu. Pyysin tarkistamaan asian ja tähdensin, että olin jo muuttanut uuteen asuntoon ja että minulla oli jo uusi liittymä, enkä tarvinnut enää Soneran liittymää. Asiakaspalvelija sanoi selvittävänsä asian ja lähettävänsä minulle viestin mahdollisista jatkotoimista. Viestiä ei tullut, ainoastaan lasku tammikuun osalta (jolloin liittymä oli vielä vanhassa asunnossani), jonka maksoin tietenkin pois.

Nyt sain kuitenkin teiltä laskun liittymästäni, joka on kaikesta päätellen edelleen toiminnassa VANHASSA ASUNNOSSANI vaikka olen jo kahdesti ilmoittanut asiakaspalveluunne, että olen muuttanut ja vaikka teiltä on jo ilmoitettu että liittymäni on peruttu.

Olenko nyt ymmärtänyt jotain väärin ja mitenkähän tässä nyt kannattaisi toimia? Asiakaspalveluun on pitkät jonot, enkä pääse läpi silloin kun minulla on sinne aikaa soitella. Verkkopalvelun kautta yritin jo kertaalleen irtisanoa sopimusta, mutta sieltä ilmoitettiin vain, että irtisanomiset pitää hoitaa soittamalla asiakaspalveluun.

1 kommentti

  • March 19, 2013
Hei ty67085!

Harmillista, ettei haluamaasi liittymää pystytty sirtämään uuteen asuntoosi. Liittymän irtisanomisessa on ilmeisesti ollut jotakin epäselvyyttä ja yhteys on jäänyt päälle. Sinuun on yritetty ottaa yhteyttä, mutta et ole varmaan pystynyt juuri silloin vastaamaan puhelimeen.

Liittymä on nyt irtisanottu ja helmikuuta koskevaa laskua sinun ei tarvitse maksaa, koska se on tässä tapauksessa aiheeton. Laitoin tekstiviestillä ohjeet laitteiden palautukseen. Pahoittelut vielä, että olet joutunut olemaan useaan kertaa yhteydessä asian hoitamiseksi. Nyt kaikki pitäisi olla kuitenkin kunnossa.