Skip to main content

Epätasainen ja huono yhteys

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Olen Muuttanut hiljattain Saunalahteen ja täällä ei toimi 4g ollenkaan ja 3g on erittäin epätasainen.
Mitä asian parantamiseksi voi tehdä?

1 kommentti

  • September 4, 2013
Hei kamakasa,

kiitos viestistäsi.

Oletko kokeillut lukita käytössäsi olevan laitteen käyttämään ainoastaan 4G-verkkoa? Mikäli lukituksen jälkeen laite ei saa ollenkaan yhteyttä 4G-verkkoon, saattaa syynä olla 4G-verkon huono kuuluvuus osoitteessasi. Laitteesi pitäisi kuitenkin toimia 3G-verkossa, joten voit kokeilla 3G-lukitusta ja testata toimivuutta.

Nettitikun ohjeita ja vinkkejä löydät internetsivuiltamme osoitteessa:

http://www.sonera.fi/asiakastuki#ohjeet-ja-vinkit

Hakukenttään kirjoitat käytössäsi olevan nettitikun mallin.

Espoon Saunalahden alueelle on suunniteltu parannusta 3G-verkkoon, mutta parannuksen tarkka ajankohta ei vielä ole tiedossa.

Tässä on kyllä hyvä tutkia Soneran verkon toimivuutta osoitteessasi, joten pyytäisin sinua ottamaan yhteyttä Vikapalvelumme numeroon 0206 90101 (mpm/pvm), joka palvelee ma-pe klo 8-20 ja la 9-16.30. Vikailmoitusta varteen tarvitaan 3-5 kappaletta tarkkoja ajankohtia, jolloin yhteys on esimerkiksi kokonaan katkennut.


Ystävällisin terveisin

Tapani V