Minulla on kaapelin kautta keväällä avattu 10/2M yhteys, joka on ollut taas vaihteeksi kolme päivää kokonaan poikki. Ihanan automaattisen vikailmoituspalvelun kautta en pysty vikailmoitusta jättämään, koska liittymästä on jo kuulemma tehty vikailmoitus, mikä pitääkin paikkansa. Niitä on tehty useita. Tosin viimeksi joitain viikkoja sitten, jolloin silloinkin nettiyhteys oli poikki kokonaisen viikon vikailmoituksen jättämisen jälkeen! Ihmiselle on lähes mahdotonta päästä puhumaan ja jos pääseekin, niin juuri tämä ihminen ei voi asiassa auttaa, vaan kehottaa soittamaan laajakaistan vikapalvelunumeroon.
Näiden yhteyden totaalipätkimisten lisäksi myös silloin kun yhteys "toimii" on käyttö tuskaista, koska jonkinlaista pätkimistä tapahtuu lähes päivittäin. Miten voin tehdä vikailmoituksen? Voinko päästä tästä tuskasta kokonaan eroon? Minulla on kaupan päälle tulleen modeemin laatikot tallessa. Postitan mielelläni vaikka omalla kustannuksellani modeemin Soneralle takaisin, kunhan saisin yhteyden irtisanottua. Kahta vuotta en tätä tule kestämään, jos netti toimii silloin tällöin ja silloinkin huonosti.
Sivu 1 / 1
Ellei yhteyttä saada korjaamalla toimimaan kunnolla, on liittymän sopimuksen purku mahdollista. Katsotaan ensin mikä on tilanne sen jälkeen kun liittymän avoin vikailmoitus on käsitelty loppuun.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.