Skip to main content

Erikoishintaiset tekstiviestit

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Uusi liittymäni sonera sopiva aukesi tänään ja minun sonera-sovellusta selatessani huomasin että minulta oli laskutettu heti erikoishintaisia tekstiviestejä vaikka olen lähettänyt vain 5 viestiä saunalahden numeroon. Tämä myös näkyy tekstiviestien kohdalla. Mistä tämä johtuu?

1 kommentti

  • April 15, 2013
Hei Emil121!

Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa mistä nämä erikoishintaiset viestit ovat syntyneet. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta. Mikäli et tiedä asiakasnumeroasi, voit lisätä oman puhelinnumerosi ilman ensimmäistä nollaa.