Hei!
Aluksi taustatietoja: Avatessani laajakaistaliittymän, sain tarjouksena spotify premiumin 3kk:n maksuttomana. Soitin noin kuukautta myöhemmin, jolloin pyysin asiakaspalvelijaa irtisanomaan spotify premium sopimuksen tuon ilmaisjakson jälkeen, ja asiakaspalvelija kirjoitti sen tietoihin ylös. kuitenkin huomasin pari kuukautta myöhemmin kun spotify premiumin piti olla jo katkaistuna, että minulta oli laskussa veloitettu tuosta spotifysta. no soitin laskutukseen asiasta ja he hyvittivät nuo vahingossa laskutetut kuukauden spotifystä ja ilmoittivat ettei sitä oltu muistettu katkaista irtisanomisesta huolimatta. no tänään sitten menin mielenkiinnosta tutkiskelemaan uudistettuja soneran sivuja, ja huomasin laskuista että spotifytä oli alettu kolme kuukautta sitten taas laskuttaa ilman mitään syytä. tuota spotifytä minulla ei ole ollut enää mahdollista käyttääkkään vaan minulla on olult tuo free spotify samoilla tunnuksilla.
noh sitten alkaa tapahtua.
Soitin tänään kello 15.45 laskutuksen asiakaspalveluun, ja selitin asian nuorelle nais asiakaspalvelijalle, hän katsoi tietoni ja ilmoitti ettei voida hyvittää jo maksetuista laskuista mitään, joten tiedustelin että miten on mahdollista että aikaisemmin tuo on onnistunut. noh aspa ilmoitti että on asiakkaan vika jos maksaa virheellisen laskun... tästä hieman kimpaannuin, sillä olin kuitenkin jo kahdesti asiasta ollut aspaan yhteydessä ja molemmilla kerroilla sanottiin että soppari on irtisanottu tuon spotifyn osalta sekä hyvitetty liikaveloitukset, ja nyt aspa antoi olettaa että se on minun oma virheeni. tästä syystä pyysin saada jutella hänen esimiehelleen töykeästä asiakaspalvelusta, ja olisin esimiehen kanssa halunnut hoitaa asian loppuun. no, aspa ilmoitti että hän ei voi yhdistää hänelle koska se on kiellettyä, ja hetken tivaamisen jälkeen sanoi ettei esimies ole edes paikalla. ilmoitin sitten aspalle että otan asiasta yhteyttä kuluttajasuojaan ja hän nauroi ja sanoi et "ota ihan rauhassa". lopetin puhelun mutta päätin jutella vielä uudestaan asiasta eri asiakaspalvelijan kanssa, miesasiakaspalvelija oli erittäin asiallinen, tutki asian huolella ja laittoi nuo liikaveloitukset hyvitykseen tulevilla laskuilla (3kk:n spotify veloitukset = n.30€) vaikka tämänhän ei pitänyt olla mahdollista edellisen asiakaspalvelijan mukaan. Lisäksi kävi itse juttelemassa jollekkin laskutushenkilölle ja käski poistaa tuon spotifyn veloittamisen minulta.
MIelestäni tuon nais asiakaspalvelijan käytös oli ala-arvoista ja pyytäisin ylemmän tahon tutkimaan tuon puhelinkeskustelun, sillä nehän nauhoitetaan? hän ei todellakaan sovi asiakaspalvelutehtäviin jos on tuollainen asenne. hän käytännössä kyseenalaisti kaiken mitä sanoin, ja valehteli vielä päin naamaa. Olen häneen erittäin pettynyt.
erittäin töykeä asiakaspalvelija puhelimessa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.