Hei. Onko muilla kokemuksiai kanavapaketin perumisesta mahdollisen virhetilauksen jälkeen? Itse tilasin "Sonerasta päivää" -puhelinmyyjältä 4 Pro -nimisen kanavapaketin myyjän annettua ymmärtää, että kyseiset kanavat lähettävät runsain mitoin moottoriurheilua ja kamppailulajeja. Nyt, 2. helmikuuta, ei kuuvan vuoden aikana kyseisen paketin kanavilta ole lähetetty yhtä ainokaista minuuttia näitä lajeja, vain loputtomiin golfia, jääkiekkoa ja amerikkalaista jalkapalloa. Täydellinen huti, ja oman käsitykseni mukaan selkeän valheellinen markkinointi kyseessä.
Puhelu on kuulemma nauhoitettu (näin sanoi myyjä), joten materiaalia sopimuksen purkuun löytyisi, mikäli väite pitää paikkansa. Onko kukaan joutunut aloittamaan vuoden mittaisen sopimuksen purkamisen kokeilemista? Kuinka paljon siinä on byrokratiaa? Selviääkö siitä vain neuvottelemalla vai pitäisikö asia heti riitauttaa joko kuluttaja-asiamiehen kautta tai paikallisessä käräjäoikeudessa siviilijuttuna? Noin 240 euroa on toisille pieni raha, minulle iso. Vielä isompi on periaatekysymys, sillä törkeä harhautus saattaa jatkua myös lukemattomile muille paketin tilaajille.
Toivottavasti palstan ylläpitäjä sallii keskustelun aiheesta.
Jari Ikävalko
Porvoo
Eroon kanavapaketista?
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.