Skip to main content
Hei!

Minulla on Soneran Huowei E220 mokkula, jonka olen ostanut noin 1,5 vuotta sitten.

Olen asentanut Mobile Partnerin kahdelle tietokoneelle, Acerille ja Hp:lle.
Aluksi mokkula toimi hyvin uudella Hp:n tietokoneella, mutta nyt on ilmennyt ongelmia. Netti katkeilee vähän väliä ja kun painan uudelleen "connect" ruutuun tulee teksti: "Error 633: Modeemi (tai muu yhteyslaite) on jo käynnissä tai se on määritetty virheellisesti." Mitä tämä tarkoittaa? Olen sulkenut Mobile Partnerin, irrottanut mokkulan USB-portista ja kytkenyt uudelleen toiseen porttiin. Olen suorittanut Autorun.exen ja käynnistänyt Mobile Partnerin uudelleen. Taas on netti toiminut hetken aikaa...
Toiselle koneella nettiyhteys on myöskin katkeillut ja lisäksi se on paljon hitaampi kuin hp:n koneellani.

Eli onko mokkulassa vikaa, vai mistä tämä johtuu?
Onko yheyksissä jotain ongelmia? Asun Kurikan Jurvassa.

Kiitos jo etukäteen vastauksestanne!
Soneran Matkapuhelinpuolen tuotteiden osalta kannattaa sinun ottaa yhteyttä Soneran matkapuhelinpuolen Vikapalveluuun. Puh. 0206 90101 (mpm/pvm), avoinna ma–pe 8–20 ja la 9–16.30.

Voit lähettää vikailmoituksen myös Soneran Omilta Sivuilta

T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu

Vastaa