Terve,
Ostin Soneralta kahden vuoden sopimuksella 10 megaisen netin n. vuosi sitten. Se ei ole missään vaiheessa toiminut ongelmitta, aluksi sain virheilmoitusta jossa mainittu WAM Miniportista jne. Tämän sain korjattua vaihtamalla pppoe.sys tiedoston toiseen, minkä jälkeen netti on toiminut vaihtelevasti. Kun yritin yhdistää verkkoon, syötin tunnukseni ja salasanani, niin kone antoi vain Error 797 ja sanoi ettei modeemi ole kiinni tai sitä ei tunnisteta, tästä huolimatta minulla oli internetyhteys.
Tänään nettini kuitenkin irtisanoi itsensä kokonaan irti. Verkko ja jakamiskeskuksessa on viesti Soneran liittymän kohdalla: Tämä yhteys ei ole käytettävissä, koska moodemissa tai verkkosovittimessa on ongelma.
Uskon, että kaikki ongelmani ovat alun perin johtuneet siitä, että tietokoneeni ei ole missään vaiheessa tunnistanut modeemiani. Modeemini on CISCO EPC3825. Mikä neuvoksi?
Error 797, moodemi ei löydy.
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.