Pakasta vedetty 3G-läppäri toimii muuten mainiosti, mutta 3G yhteys ei toimi. Samsungin yhteysohjelma junnaa puolisen minuuttia, jonka jälkeen yhteys katkeaa ennen kuin se on muodostettukaan. Asun keskisuuren kaupungin keskustassa, jossa toimii Soneran matkapuhelin verkko. SIM-kortti koneessa on, sillä koodin olen muuttanut. Luonnollisesti myös tekstiviestejä ei voi lähettää koneelta, jotta OmaSoneran saisi aktivoitua yhteydenottolomaketta varten.
Onko kellään vinkkejä tilanteen korjaamiseksi vai kannattaako laite suosiolla palauttaa?
Sivu 1 / 1
Apua ongelmaan kannattaa kysyä matkapuhelinpuolen Vikapalvelusta numerossa 0206 90101 ja valinta 1.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Sama juttu täällä. Soneran heti valmis -huoltoon lähetettäväksi palvelu näyttää toimivan mainiosti. Tämä on jo toinen kone jonka soneralta tilasin kuukauden sisään. Ensimmäisessä Acerissa oli sama ongelma. Se tosin ei tunnistanut SIM -korttia lainkaan.
Ette kai te tosissaan väitä että asiakkaan tulisi soittaa maksulliseen asiakaspalveluun Soneran palvelun toimittomuuden vuoksi. Neuvokaa nyt edes täällä kuinka yhteyden saa muodostettua manuaalisesti?
Ette kai te tosissaan väitä että asiakkaan tulisi soittaa maksulliseen asiakaspalveluun Soneran palvelun toimittomuuden vuoksi. Neuvokaa nyt edes täällä kuinka yhteyden saa muodostettua manuaalisesti?
Manuaalisesti internet-yhteyden matkapuhelindataverkon kautta saa tietokoneella, kun luo soittosarja-yhteyskuvakkeen ja määrittää sille soittosarjanumeroksi *99#. Yhteyden onnistuminen kuitenkin vaatii että USB-modeemin ajuriasennus on onistunut ja liittymälle on sallittu pakettidataliikenne.
Matkapuhelinpuolen Vikapalvelu tuntee Liikkuva laajakaista - liittymät, 3G-laitteet ja -verkon. Siksi se on oikea paikka ottaa yhteyttä kun kyse on ongelmista Liikkuva laajakaista - yhteyden tai 3G-laitteiden kanssa.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Matkapuhelinpuolen Vikapalvelu tuntee Liikkuva laajakaista - liittymät, 3G-laitteet ja -verkon. Siksi se on oikea paikka ottaa yhteyttä kun kyse on ongelmista Liikkuva laajakaista - yhteyden tai 3G-laitteiden kanssa.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.