Pakasta vedetty 3G-läppäri toimii muuten mainiosti, mutta 3G yhteys ei toimi. Samsungin yhteysohjelma junnaa puolisen minuuttia, jonka jälkeen yhteys katkeaa ennen kuin se on muodostettukaan. Asun keskisuuren kaupungin keskustassa, jossa toimii Soneran matkapuhelin verkko. SIM-kortti koneessa on, sillä koodin olen muuttanut. Luonnollisesti myös tekstiviestejä ei voi lähettää koneelta, jotta OmaSoneran saisi aktivoitua yhteydenottolomaketta varten.
Onko kellään vinkkejä tilanteen korjaamiseksi vai kannattaako laite suosiolla palauttaa?
Esiasennettu Samsung N510, ei yhteyttä 3G modeemilla
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.