Onko tosiaan niin, että NHL:ää ei näy ESPN:llä ensi kaudella?
AINUT syy miksi hankin tämän sonera sport paketin, oli se, että näkisin NHL-pelejä. Tiedän, että eihän se ole Soneran vika. Mutta jos te mainostatte, että ota tämä paketti niin näet koko NHL-kauden ja asiakas ottaa sen takia teidän kanavapaketin, niin onhan teidän pakko ottaa jonkinlainen vastuu!
Haluaisin Soneran henkilökunnalta jonkinlaisen kommentin tähän. Onko minulla mahdollisuus saada joku muu kanava mikä näyttäisi NHL:ää, Viasat Hockey?,Nelonen sport?
Jos Sonera kaapelikortin kautta ei tulevana kautena ole mahdollista katsoa NHL:ää niin puran sopimuksen.
EDELLEEN,SE OLI AINUT SYY MIKSI HANKIN TÄMÄN PAKETIN,ETTÄ NÄKISIN NHL:ää....
Vastaukset henkilökunnan edustajalta tähän tai sitten sähköpostiini.
T: Todella pettynyt
ESPN America
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.