Skip to main content

Espoo Laajalahti, netti ei toimi

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 7 katselukertaa

Onkohan joku yleisempi vika päällä, Tänä aamuna ei netti toiminut.
ADSL on päällä, mutta vain Rx palaa silloin tällöin Tx ei vilku.

Laitteet on bootattu, eikä saa osoitetta verkosta.

Heikki

2 kommenttia

  • May 14, 2009
Liittymäsi alueella oli ollut aamulla huoltotyö, joka oli aiheuttanut verkkoalueen liittymille lyhyen katkoksen. On mahdollista, että kertomasi katkos oli johtunut tästä huoltotyöstä. Tietojeni mukaan tämä huoltotyö oli päättynyt aamuun klo 7.30 mennessä.

Jos liittymäsi ei vielä toimi kannattaa koittaa vielä modeemin uudelleen käynnistämistä. Jos ongelma jatkuu, kannattaa olla yhteydessä vikapalveluumme.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu

  • May 15, 2009
Hei

Kyllä se illalla taas toimi. Tosin kokeilin liittymää eilen aamulla vielä 9:30, eikä se
toiminut.

Mutta nyt on kunnossa taas.
Heikki