Kesäloma lähenee ja aikaa tulee vietettyä mökillä ja muualla kuin kotona, mietinkin että mahtaako etätallennus onnistua jos kotona digiboksi ei ole seinässä? Sen ymmärrän ettei kovalevylle voi tallentaa jos laite ei ole verkossa, mutta miten on verkkoon tallenuksen laita?
ts. kysymykseni on että voinko irroittaa digiboksini (ja kaikki muutkin kodin elektroniikan) sähkö- ja internet verkosta lomani ajaksi ja tallennus onnistuu silti?
Etätallennus?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.