Skip to main content

Etätallennus?

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Kesäloma lähenee ja aikaa tulee vietettyä mökillä ja muualla kuin kotona, mietinkin että mahtaako etätallennus onnistua jos kotona digiboksi ei ole seinässä? Sen ymmärrän ettei kovalevylle voi tallentaa jos laite ei ole verkossa, mutta miten on verkkoon tallenuksen laita?

ts. kysymykseni on että voinko irroittaa digiboksini (ja kaikki muutkin kodin elektroniikan) sähkö- ja internet verkosta lomani ajaksi ja tallennus onnistuu silti?

1 kommentti

  • July 6, 2012
Hei timo1976!

Verkkotallennus toimii omista laitteista riippumatta. Eli voit huoletta tallennella ohjelmia mökiltä eikä ukkonenkaan pääse rikkomaan laitteita kotona, kun irrottelet johdot lähtiessäsi.

Hauskaa lomaa!