Skip to main content

Etätallennus

  • December 11, 2014
  • 7 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Hai!

Olen tässä tovin tapellut eri tunnuksien kanssa ja yrittänyt päästä käsiksi etätallennukseen. Mutta palvelu vaatii ´tunnus-1´n ja salasanan, jota ei mistään löydy. Tänään saatiin aspan kanssa vaihdettua oikea puhelinnumero tietoihin, mutta edelleen herjaa, kun yritän pyytää salasanaa puhelimeen, että "Käyttäjätunnukselle ei ole määritelty matkapuhelinnumeroa."

Apuva!

7 kommenttia

  • February 1, 2013
Hei Apollonia,
Nyt kyllä väittäisin ettei tuo Asiakaspalvelun kautta tehty muutos korjaa tietoa Omien Sivujen tietoihisi. Kokeile tätä: kirjaudu sisään Omille Sivuille ja mene Liittymän hallintaan. Tämän jälkeen pääset korjaamaan/lisäämään puhelinnumerosi asiakastietoihisi. Kun tallennat numeron, pääset tilaamaan salasanan oikeaan numeroon. Huikkaa tänne onnistuiko!

  • February 1, 2013
Moi!

Liittymänhallintaan saatiin eilen päivitettyä oikea puhelinnumero, mutta väittää edelleen salasanaa puhelimeen pyydettäessä, ettei numeroa tiedoissa olisi. Itseasiassa kokeilin molemmat käyttäjätunnukset läpi sekä pp.inet-mailin ja väittää kaikista samaa.

  • February 1, 2013
Apollonia, lähetän täältä uuden salasanan kännykkääsi. Kerro tuliko se perille ja auttoiko asiaan.

  • February 1, 2013
Jes!
Tuli perille ja sisällä ollaan, kiitos! <3
Helpottaa tallennusten tekemistä erittäin suuresti :)

Kiitos avusta!! :)

  • February 1, 2013
Hieno homma! Oikein hyvää viikonloppua sinulle!

  • February 2, 2013
Hei,

minulla olisi sama kysymys koskien tuota salasanaa, jota tarvitaan sähköpostiin ja etätallennukseen. Minulla on ollut useita soneran laajakaista liittymiä, joita on aina ajoittain päivitetty muun muassa nopeuden ja muuttojen osalta. Otin viime viikolla tuon viihdepakettitarjouksen, johon sisältyi laajakaista+tallentava digiboksi. Kokeillessani tuota etätallennusta homma tyssäsi siihen, että en muistanut sähköpostin salasanaa, jonka olen joskus aikoinani ilmeisesti saanut/asettanut postilleni. Kokeilin myös tuota "salasana matkapuhelimeesi"-systeemiä, mutta homma ei pelannut, vaikka kokeilin sitä sekä "asiakas-1"-tyyppisellä sekä tuolla pp.inet1-maililla. Järjestelmä herjasi, että en ole määrittänyt tunnukselleni puhelinnumeroa. Kuitenkin omien sivujen kautta pääsin katsomaan "liittymäni hallinta"-kohdasta sen, että siellä on ihan ajan tasalla oleva puhelinnumero ilmoitettuna. Osaatko neuvoa mistä kiikastaa?

Sitten vielä toinen kysymys: Minulle tuli viime viikolla aiemmin sähköpostiin tulleen tilausvahvistuksen yhteydessä palvelusopimukset kotitv:stä ja laajakaistasta. Tuon kotitv:n palvelusopimuksen yhteydessä lähetettiin myös jonkinlainen kanavakartta sekä hinnasto mahdollisia laiterikkoja yms. seikkoja varten. Tuossa hinnastosta mainitaan kohdassa toimenpidemaksut "tallennusominaisuus 209,00". Mitähän tämä noin käytännössä mahtaa tarkoittaa? Varsinaisessa tilausvahvistuksessa minulle myytiin 12kk hintaan 29,90 ja 12 kk hintaan 39,90 eli 24kk sopimus, johon sisältyi tuo digiboksi, jonka toimitusmaksu oli sen 30 euroa. Eli voiko nyt tuon tilausvahvistuksen ja palvelusopimuksien perusteella luottaa siihen, ettei tuohon tule mitään ihmeen tallennusmaksuja, joista ei myynnin yhteydessä mainittu? :)

Ystävällisin terveisin, 84hc

  • February 2, 2013
84hc kirjoitti:
Tuossa hinnastosta mainitaan kohdassa toimenpidemaksut "tallennusominaisuus 209,00". Mitähän tämä noin käytännössä mahtaa tarkoittaa?

Se on lisäominaisuus, eli voit vuokrata (laitteen omistaja on surina ja tahtoo sen takaisin kun lopetat asiakkuuden) tuolla kertasummalla kiintolevyllisen version digiboksista. Ainoastaan sillä voit tallentaa maksu- ja HD-kanavia boksiin. Ilman kiintolevyä, eli perusboksi minkä olet saanut, tallentaa vain verkkoon.