Skip to main content

Etätallennustunnuksista

  • December 11, 2014
  • 8 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Hei,

minulla olisi sama kysymys koskien tuota salasanaa, jota tarvitaan sähköpostiin ja etätallennukseen. Minulla on ollut useita soneran laajakaista liittymiä, joita on aina ajoittain päivitetty muun muassa nopeuden ja muuttojen osalta. Otin viime viikolla tuon viihdepakettitarjouksen, johon sisältyi laajakaista+tallentava digiboksi. Kokeillessani tuota etätallennusta homma tyssäsi siihen, että en muistanut sähköpostin salasanaa, jonka olen joskus aikoinani ilmeisesti saanut/asettanut postilleni. Kokeilin myös tuota "salasana matkapuhelimeesi"-systeemiä, mutta homma ei pelannut, vaikka kokeilin sitä sekä "asiakas-1"-tyyppisellä sekä tuolla pp.inet1-maililla. Järjestelmä herjasi, että en ole määrittänyt tunnukselleni puhelinnumeroa. Kuitenkin omien sivujen kautta pääsin katsomaan "liittymäni hallinta"-kohdasta sen, että siellä on ihan ajan tasalla oleva puhelinnumero ilmoitettuna. Osaatko neuvoa mistä kiikastaa?

Sitten vielä toinen kysymys: Minulle tuli viime viikolla aiemmin sähköpostiin tulleen tilausvahvistuksen yhteydessä palvelusopimukset kotitv:stä ja laajakaistasta. Tuon kotitv:n palvelusopimuksen yhteydessä lähetettiin myös jonkinlainen kanavakartta sekä hinnasto mahdollisia laiterikkoja yms. seikkoja varten. Tuossa hinnastosta mainitaan kohdassa toimenpidemaksut "tallennusominaisuus 209,00". Mitähän tämä noin käytännössä mahtaa tarkoittaa? Varsinaisessa tilausvahvistuksessa minulle myytiin 12kk hintaan 29,90 ja 12 kk hintaan 39,90 eli 24kk sopimus, johon sisältyi tuo digiboksi, jonka toimitusmaksu oli sen 30 euroa. Eli voiko nyt tuon tilausvahvistuksen ja palvelusopimuksien perusteella luottaa siihen, ettei tuohon tule mitään ihmeen tallennusmaksuja, joista ei myynnin yhteydessä mainittu? :)

Ystävällisin terveisin, 84hc

8 kommenttia

  • February 4, 2013
Minkä takia teit uuden topikin ja kopioit viestisi toisesta topikista tähän? Älä spämmää samaa viestiä useisiin paikkoihin. Vastasin jo yhteen asiaan viestistäsi sinne toiseen topikkiin.. joten miksi sitä samaa enää täällä kyselet?! Kyllä siihen sun ensimmäiseen viestiin toisessa topikissa vastataan surinan osalta kunhan kerkiävät.. huom. laitoit viestisi viikonloppuna ja nyt et sitten ensimmäisenä arkipäivänä (jolloin surina ainoastaan vastailee) jaksanut odottaa kuin puoleenpäivään asti ennen kuin spämmäsit uudestaan uuteen topikkiin. Kaikkinytheti mjötööh? ;)

  • February 5, 2013
Moi 84hc,
Hinnastossa mainittu tallennusominaisuudella varustettu boxi tallentaa laitteen kovalevylle, ei verkkoon kuten sinun boxisi. Eli missään nimessä ei ole tulossa laskulle mitään muuta kuin se 30e:n toimitusmaksu laitteestasi.
Voisimme kokeilla lähettää sinulle nuo puuttuvat tunnukset puhelimeesi tätä kautta, tiedoissasi näkyy 050-alkuinen yhteysnumero. Sopiiko jos laitetaan tunnukset tulemaan siihen?

  • February 5, 2013
Sopii hyvin ja tuo mainitsemasi 050-alkuinen on käypä numero. Kiitoksia vastauksesta.

T.84hc

  • February 5, 2013
84hc, laitoin viestin tulemaan, kerrotko tänne vielä että tuliko perille ja onnistuiko etätallennus?

  • February 5, 2013
Mulla on sama ongelma eli asiakas-1 tunnuksen salasanaa en saa tekstiviestillä, vaan palvelu herjaa ettei puhelinnumeroa ole määritetty.

  • February 7, 2013
Hei mi+di,
Kun Omille Sivuille kirjautumisen jälkeen näet otsikon "Laajakaista liittymä", sen alla on laatikko otsikolla "Muut palvelut" ja laatikon sisällä kohta "Salasana matkapuhelimeesi", kun klikkaat siitä, näkyykö puhelinnumerosi avautuvalla sivulla?

  • February 7, 2013
Muut palvelut -otsikon alta löytyy vain "Omat kotisivut" ja "Laajakaistaliittymän muutto". Liittymänhallinnasta näkyy kyllä puhelinnumero. Olen aiemmin yrittäny ennen kirjautumista mennä "Unohdin tunnukset" -linkin kautta tilaamaan uuden salasanan, jolloin sain virheviestin määrittämättömästä puhelinnumerosta.

  • February 9, 2013
Asia selvisikin nyt asiakaspalveluun soitettaessa, mutta suosittelisin korjaamaan tota tekstiviestipalvelua toimivaksi.