Hei,
minulla olisi sama kysymys koskien tuota salasanaa, jota tarvitaan sähköpostiin ja etätallennukseen. Minulla on ollut useita soneran laajakaista liittymiä, joita on aina ajoittain päivitetty muun muassa nopeuden ja muuttojen osalta. Otin viime viikolla tuon viihdepakettitarjouksen, johon sisältyi laajakaista+tallentava digiboksi. Kokeillessani tuota etätallennusta homma tyssäsi siihen, että en muistanut sähköpostin salasanaa, jonka olen joskus aikoinani ilmeisesti saanut/asettanut postilleni. Kokeilin myös tuota "salasana matkapuhelimeesi"-systeemiä, mutta homma ei pelannut, vaikka kokeilin sitä sekä "asiakas-1"-tyyppisellä sekä tuolla pp.inet1-maililla. Järjestelmä herjasi, että en ole määrittänyt tunnukselleni puhelinnumeroa. Kuitenkin omien sivujen kautta pääsin katsomaan "liittymäni hallinta"-kohdasta sen, että siellä on ihan ajan tasalla oleva puhelinnumero ilmoitettuna. Osaatko neuvoa mistä kiikastaa?
Sitten vielä toinen kysymys: Minulle tuli viime viikolla aiemmin sähköpostiin tulleen tilausvahvistuksen yhteydessä palvelusopimukset kotitv:stä ja laajakaistasta. Tuon kotitv:n palvelusopimuksen yhteydessä lähetettiin myös jonkinlainen kanavakartta sekä hinnasto mahdollisia laiterikkoja yms. seikkoja varten. Tuossa hinnastosta mainitaan kohdassa toimenpidemaksut "tallennusominaisuus 209,00". Mitähän tämä noin käytännössä mahtaa tarkoittaa? Varsinaisessa tilausvahvistuksessa minulle myytiin 12kk hintaan 29,90 ja 12 kk hintaan 39,90 eli 24kk sopimus, johon sisältyi tuo digiboksi, jonka toimitusmaksu oli sen 30 euroa. Eli voiko nyt tuon tilausvahvistuksen ja palvelusopimuksien perusteella luottaa siihen, ettei tuohon tule mitään ihmeen tallennusmaksuja, joista ei myynnin yhteydessä mainittu? :)
Ystävällisin terveisin, 84hc
Etätallennustunnuksista
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.