Skip to main content

etu-ohjelman palkinnot

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

olisiko mitenkään mahdollista että etu palkinnot muuttusi hiukan. minulle ei ainakaan ole paljoo hyötyä mistään etu minuuteista ja viesteistä kun puhe ja tekstari paketit on kohdillaan.ja jos otan etu minuutit miten ne sitten menee, pitääkö ensin puhua puhepaketti loppuun ja sitten vasta saa etu minuutit.olisiko mitenkään mahdollista että tulisi enemmän sonera kauppaan lahjokortteja?

1 kommentti

  • February 21, 2011
jehuli2: Kiitos ehdotuksistasi ja palautteesta, välitän ne eteenpäin.

Liittymään, jossa on käytössä puhepaketti, etuminuutit tulevat käyttöön vasta sen jälkeen, kun paketin minuutit on käytetty.