Skip to main content

etuminuutit ja huoleton sopimus

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Liittymässä on huoleton sopimus ja siihen on myös valittu soneran etuna puheminuutteja.Edellisellä laskutuskaudella oli 30min/kk ja nyt on valittu 20 min/kk.Kulta-asiakas.Lakutuskaudella 2.8-1.9.2011 ei kuitenkaan ollut hyvitetty etuminuutteja, vaan oli otettu seuraavan puhepaketin hinta.Eli 100min.Eikö etuminuutteja hyvitetä jos on huoleton sopimus liittymässä?
Olen laittanut asiasta viestiä asiakaspalveluun yli viikko sitten saatuani laskun,mutta en ole saanut selvitystä.Voisitteko selvittää ja kertoa miten asian kuuluu olla.

1 kommentti

  • September 19, 2011
Hei RYMYLI71: Pahoittelut, että asiakaspalveluun jättämääsi viestiin ei ole vielä vastattu. Kaikki saapuneet viestit kyllä käsitellään.

Jos liittymässä on Huoleton palvelu, niin Etuminuutit ovat käytettävissä vasta, kun suurin puhepaketti (3500 min) on puhuttu loppuun. Lisätietoja Huolettomasta löytyy täältä.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera