Olen kulta-asiakas ja minulla on 2 liittymää, joissa molemmissa iPhone kytkysopimuksella. Yritin aktivoida etua Spotify 2 kk ilmaiseksi. Sain kuitenkin alla olevan huomautuksen. Miksi kytkentä ei onnistu? Tarkemmista ehdoista en löytänyt selvyyttä asiaan.
"Huom! Sinulla ei tällä hetkellä ole liittymää, johon tämä etu olisi mahdollista kytkeä. Katso etujen tarkemmat ehdot"
Etuohjelma ja Spotify, miksi ei onnistu?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.