Skip to main content

Etuohjelma ja Spotify, miksi ei onnistu?

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Olen kulta-asiakas ja minulla on 2 liittymää, joissa molemmissa iPhone kytkysopimuksella. Yritin aktivoida etua Spotify 2 kk ilmaiseksi. Sain kuitenkin alla olevan huomautuksen. Miksi kytkentä ei onnistu? Tarkemmista ehdoista en löytänyt selvyyttä asiaan.

"Huom! Sinulla ei tällä hetkellä ole liittymää, johon tämä etu olisi mahdollista kytkeä. Katso etujen tarkemmat ehdot"

1 kommentti

  • March 9, 2011
dumber: Liittymilläsi oleva Viihdeviestiesto estää Spotifyn tilaamisen. Voit poistaa eston soittamalla Asiakaspalvelumme, jolloin edun tilaus onnistuu.

Kiitos hyvästä huomiosta, lisäämme tiedon Viihdeviestiestosta Spotify-edun ehtoihin.