Hei.
Yritin etsiä kyseistä tietoa netistä mutta en sitä löytänyt. Eli haluaisin katkaista voimassa olevan etusopimukseni, koska en koe siitä olevan hyötyä minulle juuri nyt ja se sitoo vapauksiani oman puhelinliittymäni hallinnan suhteen. Tarkoitukseni on kuitenkin pitää liittymäni ja jatkaa Soneran asiakkaana.
Mistä näen, milloin ja miten voin katkaista sopimuksen? Luin jostain, että sopimus pitää katkaista 2 viikkoa ennen sopimuskauden päättymistä ja että Sonera tiedoittaa päättymisestä noin 1 kuukautta ennen tekstiviestitse. Olen ollut etuasiakkaana jo usean vuoden ajan, mutta en muista kertaakaan saaneeni kyseistä tekstiviestiä.
Kiitos vastauksesta ja hyvää kevään jatkoa!
etusopimuksen irtisanominen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.