Euron sunnuntai puhelut

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Hei Soneran asiakaspalvelu,

Ukkosen Tuomas tässä hei,

Minua hämmentää kun omilla sivuilla kahdessa eri paikkaa on eri tietoa.Euron sunnuntain osalta, joten ajattelin varmistaa sen suoraan että miten se oikein on. suluissa on eräs tieto mihin törmäsin, otin sen omilta sivuilta suoraan.
(Euron Sunnuntai
10.08.2011
Euron Sunnuntai - sopimuksesi on päättymässä 10.08.2011. Hyödynnä etuja jatkossakin uusimalla sopimus.)
Toisessa kohtaa manitaan että se jatkuu AUTOMAATTISESTI. Että miten se oikein on nyt sitten?.

Takavuosinakinhan se kylläkin on jatkunut AUTOMAATTISESTI?, mutta tuo suluissa oleva teksti hämää minua. siksi varmistan asian että miten se on?.

1 kommentti

Hei Tuomas: Euron Sunnuntai -palvelumme sopimuskäytäntö muuttuu 25.5, jonka jälkeen päättyvät sopimukset eivät enää jatku automaattisesti. Mikäli sopimuskausi päättyy ennen 25.5, jatkuu palvelu automaattisesti vielä seuraavan vuoden ajan.

Sinun tapauksessa palvelu loppuu siis 10.8. Mikäli haluat hyödyntää euron sunnuntaipuheluita myös tämän jälkeen, voit uusia tilauksen Omilla Sivuilla tai soittamalla maksuttomaan myyntipalveluumme 0800 133 133 ma–pe klo 8–20 ja la 9–16.30.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera

Vastaa