Skip to main content

Eurosport HD:n ääni pätkii

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 9 katselukertaa

Eilen avautui Mix paketti ja otin sinne Eurosport HD-kanavan

Kyseisen kanavan ääni pätkii. Sen verran pahasti että vahvistin vilkuttelee kokoajan että ääni tulee ja ääni ei tule.

Muilla HD-kanavilla (Mixin kaikki ja canal+ total) dolby digital ääni kuuluu normaalisti. Samoiten canal+:n sd-kanavilla.

Onko tuo jokin yleinen vika vai eikö tuo Wbox 2 tykkää tuosta eurosport hd:n äänikanavasta.
Signaalipalkit ovat samaa mitä muillakin kanavilla eikä nekään heilahtele yhtään eli ei vaikuta että vika olisi signaalissakaan tuolla taajuudella. Muita nipun kanavia ei kyllä näy, joten tuosta ei ole varmuutta.

1 kommentti

  • August 16, 2011
Nible kirjoitti:
Eilen avautui Mix paketti ja otin sinne Eurosport HD-kanavan

Kyseisen kanavan ääni pätkii. Sen verran pahasti että vahvistin vilkuttelee kokoajan että ääni tulee ja ääni ei tule.

Muilla HD-kanavilla (Mixin kaikki ja canal+ total) dolby digital ääni kuuluu normaalisti. Samoiten canal+:n sd-kanavilla.

Onko tuo jokin yleinen vika vai eikö tuo Wbox 2 tykkää tuosta eurosport hd:n äänikanavasta.
Signaalipalkit ovat samaa mitä muillakin kanavilla eikä nekään heilahtele yhtään eli ei vaikuta että vika olisi signaalissakaan tuolla taajuudella. Muita nipun kanavia ei kyllä näy, joten tuosta ei ole varmuutta.


En löytänyt häiriötiedoistamme merkintää, että kanavalla olisi havaittu yleistä häiriötilannetta. Tarvittaessa voit tehdä asiasta vikailmoituksen 0206 90101 numeromme tai Omien Sivujen kautta, jos ongelma on vielä jatkunut eikä se ole selvinnyt perustoimenpiteillä, esim. digiboksin uudelleen käynnistämisellä tai resetoinnilla.