Skip to main content
Eli kaksi päivää nyt ollut ongelmana ko. liittymän nopeus joka on romahtanut, tällä hetkellä alaspäin tulee dataa alle 50kt/s joka on murto-osa luvatusta. Modeemi toiminut puoli vuotta normaalisti ja täydellä nopeudella, nyt yhden yön aikana nopeus katosi, joten vaikea kuvitella vian löytyvän tästä päästä. Modeemin asetuksia katsottaessa laite kättelee nopeuksilla 506kbps / 254kbps joka on suoraan 90-luvulta, eikä ainakaan se mistä maksan. Koska asiakaspalvelun kiinnisaaminen puhelimitse on tehty mahdottomaksi pakottamalla asiakkaat taistelemaan vianrajausautomaatin kanssa, toivoisin joltain sonera "asiantuntijalta" kommenttia tätä kautta. Tai vaihtoehtoisesti jotain puhelinnumeroa mistä vaikka korvausta vastaan saa langanpäähän ihmisen joka ymmärtää puhetta, toisinkuin se automaatti joka on asiakaspalvelijana lähinnä helvetin heikko vitsi.
pääset helposti puhumaan ihmisen kanssa kun et kommunoi puhupäänkans ollenkaan elikkä siis.

kun soitat ja puhuvapää kysyy sossun tunnust etc, elä puhu mitään eläkä paina mitään nappia, siihen menee about 1min kun puhuvapää sanoo et "anteeksi on vaikeiksia kommunikoida kanssasi" sitten siihen vastaa ihan ihminen :)

tämmösel kikkailul pääset nopeesti sit eteenpäin 🙂
Kiitos!
Ensimmäinen hyvä neuvo!
Typeräksi kikkailuksi menee, mutta vähintään yhtä typerää on ettei maksava asiakas pääse asiakasPALVELUUN käsiksi mitenkään muuten.
Vianrajausautomaattia ei kannata ohittaa, koska:

- Automaatti käy läpi samat asiat mitkä käytäisiin läpi asiakasneuvojan toimesta
- Automaattiin pääsee suoraan jonottamatta
- Automaatti näkee heti sinut ja liittymän tunnistettuaan, onko alueella mahdollisesti jokin yleinen vika
- Automaatti auttaa selvittämään vikatilanteen tarkistamalla yhteyden toimivuuden ja ottaa tarvittaessa vikailmoituksesi vastaan

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa