Vielä syyskuussa kun liittymä avattiin,netti toimi luvatulla nopeudella. Nyt hitautta havaittavissa, ja latausnopeudet tippuneet megaseen. Mitään muutosta en vehkeisiin ole tehnyt, mitänyt koittanut suoraan piuhalla, ilman langatonta reititintä. Tulos on sama. Tarvitseeko minunkin nyt alkaa koittelemaan kaikkia eri kytkentöjä ja piuhoja? Omat sivut ainakin näyttävät sopmiuksen olevan tämän 10/2.
ADSL modeemina on toimittamanne Telewell 501 purkki.
Sivu 1 / 1
Liittymän nopeusluokka saattaa olla verkossa väärin, jos 10/2M toimii 1/1M - liittymän nopeuksilla. Vikapalvelun kautta asia selviää, joten tee liittymästä vikailmoitus joko soittamalla 0206 90101 tai Omien sivujen Laajakaistan vikailmoitus - lomakkeella.
Kun kyseessä on noin huomattava maksiminopeuden muutos, niin mielestäni on järkevää tarkistaa liittymän nopeusluokan konfiguraatio ensin ja muut testailu vasta sitten, sikäli kun se on enää tarpeen.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Kun kyseessä on noin huomattava maksiminopeuden muutos, niin mielestäni on järkevää tarkistaa liittymän nopeusluokan konfiguraatio ensin ja muut testailu vasta sitten, sikäli kun se on enää tarpeen.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Mikä/kuka sitä nopeutta siellä käy muuttamassa? Mikäs on se muu testailu mitä voi tehdä?
Jos kyseessä on adsl-tekniikalla toimiva extra-liittymä, löydät ohjeita hidasteluongelmaan täältä. Kyseinen ongelma vaikuttaa kyllä enemmän väärältä profiililta, joten liittymästä kannattaa ottaa yhteyttä Vikapalveluun.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
No eilen tein vikailmoituksen illalla. Nyt nopeus tuntuu normaalilta, eli kai jotain on tehty? Ilmoittaako vikapalvelu koska homma on korjattu ja mitä tehty?
Viankorjauksesta tulee yleensä tekstiviestikuittaus. Ongelman syytä ei siinä kuitenkaan eritellä.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.