Vielä syyskuussa kun liittymä avattiin,netti toimi luvatulla nopeudella. Nyt hitautta havaittavissa, ja latausnopeudet tippuneet megaseen. Mitään muutosta en vehkeisiin ole tehnyt, mitänyt koittanut suoraan piuhalla, ilman langatonta reititintä. Tulos on sama. Tarvitseeko minunkin nyt alkaa koittelemaan kaikkia eri kytkentöjä ja piuhoja? Omat sivut ainakin näyttävät sopmiuksen olevan tämän 10/2.
ADSL modeemina on toimittamanne Telewell 501 purkki.
Extra 10/2 Tampere hitaanlainen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.