Skip to main content

Extra 100/10 liittymän maksiminopeus 25/5

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Nopusvaihtelu kyseisessä liittymässä maksimissaan 25Mb/s sissän ja 11Mb/s ulos.

Käytännössä kuitenkin ulos 5Mb/s tienoilla.

3 kommenttia

  • December 7, 2010
Onhan mittaus tehty verkkokortti suoraan kaapelilla kytkettynä joko RJ-45 datapistokkeeseen seinässä (ethernet-kohteet) tai suoraan modeemin LAN-liittymeen (VDSL2-kohteet)?

Langattoman verkon kautta tehty nopeusmittaus ei anna todellista tulosta 100M-nopeusluokan Laajakaista Extran suorituskyvystä. Toinen nopeusmittauksessa huomattava asia on, että tällöin liittymän kautta ei saa olla mitään muuta liikennettä (Koti TV, p2p-lataukset).

  • December 8, 2010
Kimmori hei
Mulla VDSL-2 antaa sisään n. 50 megaa ja ulos n 5, eli kumpikin puolet luvatusta. Lienee normaalia ja olisin tyytyväinen, mutta kun yhteys katkeilee ihan liian usein..

  • December 11, 2010
0400315942 kirjoitti:
Mulla VDSL-2 antaa sisään n. 50 megaa ja ulos n 5, eli kumpikin puolet luvatusta. Lienee normaalia ja olisin tyytyväinen, mutta kun yhteys katkeilee ihan liian usein..


Vastasin liittymäsi suhteen tähän ketjuun > viewtopic.php?f=53&t=3422&p=18837#p18837