Moi,
Tilasin käyttämääni Extra-C 1M/1M liittymään nopeuden noston Extra-C 10M/2M:ksi. Tarkistin hintatietoja saatavuuskyselyllä ja tuolta sain tietooni, että 10M/2M liittymän avausmaksu on 0€ ja kk-veloitus 25,90€ (tarjous uudelle liittymälle 18kk).
Kysymys: pitääkö tämä hintatieto paikkansa myös näissä vanhan liittymän nopeuden nostoissa?
Palvelunhallinnan kautta ei näet saa tietoa uuden liittymän hinnasta tätä tilattaessa/vahvistettaessa ja asiakas ei tiedä, mitä uusi liittymä tulee maksamaan.
trv, Timo
Extra-C 1M/1M nopeuden nosto (hinta hukassa)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.