Moi,
Tilasin käyttämääni Extra-C 1M/1M liittymään nopeuden noston Extra-C 10M/2M:ksi. Tarkistin hintatietoja saatavuuskyselyllä ja tuolta sain tietooni, että 10M/2M liittymän avausmaksu on 0€ ja kk-veloitus 25,90€ (tarjous uudelle liittymälle 18kk).
Kysymys: pitääkö tämä hintatieto paikkansa myös näissä vanhan liittymän nopeuden nostoissa?
Palvelunhallinnan kautta ei näet saa tietoa uuden liittymän hinnasta tätä tilattaessa/vahvistettaessa ja asiakas ei tiedä, mitä uusi liittymä tulee maksamaan.
trv, Timo
Sivu 1 / 1
Näkyy seisovan http://www.sonera.fi/Laajakaista/Nopeudennosto -sivulla, että "Tarjoamme sinulle nyt seuraavan saatavilla olevan nopeuden lisähintaan 5 €/kk 18 kuukauden sopimuksella."
Moi,
tuolta leikattuna:
"TeliaSonera Finland Oyj tarjoaa 1.4.–30.6.2009 nykyisille laajakaista-asiakkaille nopeudennoston määräaikaiselle sopimukselle: yhden nopeusportaan lisänopeus 5 €:n lisähinnalla 18 kk:n ajan. Esim. 8 Mbit/s -nopeusluokan normaalihinta alk. 38,90 €/kk ja 2 Mbit/s nopeusluokan hinta 32,90 €/kk. Edun saaminen edellyttää 18 kk:n määräaikaisen sopimuksen tekemistä."
Miksi tätä hintatietoa ei saada liittymän tilauksen (nopeuden noston) yhteyteen???
Tuo yllämainittu hinta tilaamalleni 10M/2M liittymälle tulee ilmeisesti kuitenkin merkittävästi kalliimmaksi kuin saatavuuskyselyn kautta saatavan tarjouksen 25,90€ hinta uudesta liittymästä, vai kuinka?
Jos asia on uuden kk-hinnan osalta näin, niin kerrotko kuinka liittymäni nopeus (ja kk-veloitus) palautetaan takaisin entiseen Extra-C 1M/1M liittymään ja kk-veloitukseen?
Oletan tämän sujuvan kuluitta, kun on kyse liittymänhalllinnan puutteista (ts. tuota linkittämääsi sivua ei pääse katsomaan suoraan liittymänhallinnan sivujen kautta, jotta asiakas tietäisi mitä on ostamassa ja mihin hintaan).
trv, Timo
tuolta leikattuna:
"TeliaSonera Finland Oyj tarjoaa 1.4.–30.6.2009 nykyisille laajakaista-asiakkaille nopeudennoston määräaikaiselle sopimukselle: yhden nopeusportaan lisänopeus 5 €:n lisähinnalla 18 kk:n ajan. Esim. 8 Mbit/s -nopeusluokan normaalihinta alk. 38,90 €/kk ja 2 Mbit/s nopeusluokan hinta 32,90 €/kk. Edun saaminen edellyttää 18 kk:n määräaikaisen sopimuksen tekemistä."
Miksi tätä hintatietoa ei saada liittymän tilauksen (nopeuden noston) yhteyteen???
Tuo yllämainittu hinta tilaamalleni 10M/2M liittymälle tulee ilmeisesti kuitenkin merkittävästi kalliimmaksi kuin saatavuuskyselyn kautta saatavan tarjouksen 25,90€ hinta uudesta liittymästä, vai kuinka?
Jos asia on uuden kk-hinnan osalta näin, niin kerrotko kuinka liittymäni nopeus (ja kk-veloitus) palautetaan takaisin entiseen Extra-C 1M/1M liittymään ja kk-veloitukseen?
Oletan tämän sujuvan kuluitta, kun on kyse liittymänhalllinnan puutteista (ts. tuota linkittämääsi sivua ei pääse katsomaan suoraan liittymänhallinnan sivujen kautta, jotta asiakas tietäisi mitä on ostamassa ja mihin hintaan).
trv, Timo
Moi,
Sain viimein yhteyden myös puhelimitse asiakastukeen ja sieltä kerrottiinkin, että omassa tapauksessani tuo "+5€/kk per nopeusluokan nosto" tarkoittaakin nopeuden nostoa suoraan 1M/1M -> 10M/2M nopeuteen. Välissä olevaa nopeusluokkaa 2M/2M ei omaan osoitteeseeni ole saatavilla.
Tyydyn siis uuteen hintaan 27,90€/kk tuosta 10M/2M Extra-C liittymästä, joten tämän keskusteluketjun voi katsoa valmistuneeksi ilman muita lisämuutoksia (joista oli puhe tuossa yllä).
trv, Timo
PS. Nopeuden nostohinnat vanhoille asiakkaille olisi syytä laittaa näkyville myös Soneran omien sivujen kautta tapahtuvaan liittymän hallintaan, jotta tällaisia sekaannuksia ei pääsisi turhaan tapahtumaan!
Sain viimein yhteyden myös puhelimitse asiakastukeen ja sieltä kerrottiinkin, että omassa tapauksessani tuo "+5€/kk per nopeusluokan nosto" tarkoittaakin nopeuden nostoa suoraan 1M/1M -> 10M/2M nopeuteen. Välissä olevaa nopeusluokkaa 2M/2M ei omaan osoitteeseeni ole saatavilla.
Tyydyn siis uuteen hintaan 27,90€/kk tuosta 10M/2M Extra-C liittymästä, joten tämän keskusteluketjun voi katsoa valmistuneeksi ilman muita lisämuutoksia (joista oli puhe tuossa yllä).
trv, Timo
PS. Nopeuden nostohinnat vanhoille asiakkaille olisi syytä laittaa näkyville myös Soneran omien sivujen kautta tapahtuvaan liittymän hallintaan, jotta tällaisia sekaannuksia ei pääsisi turhaan tapahtumaan!
Palaute välitetty asianomaiselle taholle.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.