Skip to main content

Extra-C / Lappeenranta pätkintä

  • December 11, 2014
  • 80 kommenttia
  • 16 katselukertaa

Näytä ensimmäinen kirjoitus

80 kommenttia

  • August 29, 2011
Minä pääsin eroon Soneran pätkimisestä sillä, että vaihdoin operaattoria. Kilpailijalla on tähän mennessä toiminut kaikki kuten sopimuksessa sanotaan. Soneraa ei tule meikäläisen talouteen ikinä, jos muita vaihtoehtoja on käytössä.

  • August 30, 2011
ak1: Liittymäsi alueella oli havaittu 29.8. aikana häiriötä verkossa, josta liittymäsi ongelma oli johtunut. Tämä vika oli saatu korjattua 29.8. illalla. Pahoittelut häiriöstä.

TommiS: Liittymäsi vikailmoitus on vielä tällä hetkellä selvityksessä.

  • October 13, 2011
Netti poikki. Pelkkä power valo palaa. Kellään muulla poikki taipalsaari/lpr?

  • October 13, 2011
ak1 kirjoitti:
Netti poikki. Pelkkä power valo palaa. Kellään muulla poikki taipalsaari/lpr?


Vieläkin poikki. Modeemi sytyttää power ledin sit downstream ledin, jonka jälkeen oranssit ledit välähtää alempana ja sit taas palaa vaan power led. Sama toistuu hitaalla syklillä.

Jos jollain tätä ketjua seuraavalla yhteys toimii/ei toimi niin laita viestiä.

  • October 14, 2011
ak1 kirjoitti:
[quote="ak1":16orrald]Netti poikki. Pelkkä power valo palaa. Kellään muulla poikki taipalsaari/lpr?


Vieläkin poikki. Modeemi sytyttää power ledin sit downstream ledin, jonka jälkeen oranssit ledit välähtää alempana ja sit taas palaa vaan power led. Sama toistuu hitaalla syklillä.

Jos jollain tätä ketjua seuraavalla yhteys toimii/ei toimi niin laita viestiä.[/quote:16orrald]

Modeemi olikin rikki...