Torstaina 05.05. lakkasi Extra-VDSL2 -yhteyteni toimimasta.
Soitin asiakaspalveluun, jossa robotti kertoi, että liittymäni on alueella, jossa on havaittu vikaa.
Myöhään illalla 06.05. tuli tekstiviesti, että vika on korjattu. Yhteyteni ei kuitenkaan alkanut toimia.
Soitin uudelleen. Robotti testasi yhteyden ja totesi vikaa olevan. Jätin vikailmoituksen. Heti tuli tekstiviesti: "Liittymää 346-513411 koskeva vikailmoitus on vastaanotettu. Vika korjataan kahden työpäivän kuluessa."
Vasta keskiviikkona 11.05. tuli tekstiviesti: "Vian korjaus on siirretty asentajalle..."
12.05. soitti asentaja ja tuli myös paikalle.
Lopulta hän totesi, että modeemi on viallinen.
Hän suoritti "tehdasresetoinnin" vaikkei uskonutkaan sen auttavan.
Se kuitenkin auttoi. Hän totesi, että 05.05. ollut isompi vika oli aiheuttanut sen, että modeemin asetukset olivat muuttuneet ADSL-asetuksiksi. Thomson-modeemin kohdalla tämä oli kuulemma ensimmäinen kerta kun hän tällaisen muutoksen näki tapahtuneen.
Viikon toimimattomuudesta saanee hyvityksen kuukausiveloituksesta?
Odotan vastaustanne sähköpostiini: asko.sariola@gmail.com
Ystävällisesti
Asko Sariola
Extra-laajakaistayhteys viikon toimimatta
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.