Tilasin extra laajakaistan. Modeemin piti tulla postitse - Syy tilaukseen on muutto. Yllätys kun ilmoiutus tilauskesta + vahvistus tuli muutaman sadan km:n päähän laatikkoon..
Ongelma: Modeemi pitäisi olla todennäköisesti postissa: osoitetiedot muuten ok, vanhaa ei vaihdettu vaikka annoin sen (eri kuin papereissanne) ja uusi on oikein. Modeemi?? Mihin se on menossa? Jos uuteen osoitteeseen: palautuu teille, koska piti tulla vanhaan osoitteeseen jota ei papereiden mukaan ole päivitetty. Jos menee uuteen: posti palauttaa sen ennenkuin muutamme!
Voitteko ottaa meilitse yhteyttä - kiitos! Netti on pakollinen, päivittäinen tarve ehdoton.
Sivu 1 / 1
Tämä asia pitäisi hoitaa suoraan Asiakaspalvelun kanssa ja nopein tapa siihen olisi soittaa 0200 17000 (mpm/pvm). Voit myös jättää Asiakaspalveluun soittopyynnön käyttämällä ajanvarausta (ei tosin ole kalenterissa nyt vapaita aikoja) tai palvelupyynnöllä, mutta soittamalla asia tulisi nopeiten kuntoon.
Jos uuteen littymään on tulossa ADSL-modeemi ja käytössäsi on jo ennestään ADSL-liittymä, käy sama modeemin myös Laajakaista Extraan kunnes saat Soneran lähettämän modeemin.
Jos uuteen littymään on tulossa ADSL-modeemi ja käytössäsi on jo ennestään ADSL-liittymä, käy sama modeemin myös Laajakaista Extraan kunnes saat Soneran lähettämän modeemin.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.