Terve,
Mistä mahtaa johtua että yrittäessäni nostaa liittymäni nopeutta Omien sivujen kautta, saan ilmoituksen "Nopeudennosto ei ole mahdollista liittymällesi."
Sopimusta luotaessa nopeuteen ei voinut vaikuttaa (nopeus on nyt 1M) vaan sivulla luki, että nopeuden voi nostaa jälkeenpäin nimenomaan Omien sivujen kautta.
Sivu 1 / 1
Sonera Laajakaista Extra -liittymissä, valittavana pitäisi normaalitilanteissa olla yli 1 Mbps -nopeuden nopeusluokkia. Näyttääkö esimerkiksi saatavuussivumme tällä hetkellä vain 1 Mbps Sonera Laajakaista Extra -nopeusluokkaa mahdolliseksi liittymäsi osoitteeseen? Voit halutessasi kertoa vielä asuinkuntasi ja katuosoitteesi tiedon talonnumeron tarkkuudella.
Voit lähettää asiasta myös viestin asiakaspalveluumme palvelypyyntölomakkeella tai voit olla asiakaspalveluumme yhteydessä puhelimitse. Näin pystytään selvittämään tarkemmin, mistä syystä nopeudennosto ei ole onnistunut ja onko se mahdollista osoitteessasi.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Voit lähettää asiasta myös viestin asiakaspalveluumme palvelypyyntölomakkeella tai voit olla asiakaspalveluumme yhteydessä puhelimitse. Näin pystytään selvittämään tarkemmin, mistä syystä nopeudennosto ei ole onnistunut ja onko se mahdollista osoitteessasi.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.