Moi!
Mulla on tuollainen Laajakaista Extra 24M mainiolla tarjouksella, jota on vielä jäljellä. Muutin juuri uuteen kämppään, jonne ei vielä tuota saa. Meinasin irtisanoa tilauksen, mutta sitten näin rapussa ilmoituksen, jossa sanottiin, että Extra-verkkoa rakennetaan parhaillaan ja se tulee syksyn aikana käyttöön. Olen soitellutkin teidän asiakaspalveluunne, mutta sieltä ei ole vielä ilmoiteltu takaisin. Kysymykseni kuuluu siis, tiedättekö milloin Extra on saatavissa Kalevankadulle? Ja jos, ette niin olisiko mahdollista ottaa selvää? Rappukäytäväni ilmoituksessa sanottiin töiden olevan valmiit viikolla 43.
Kiitos.
Extran saatavuudesta
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.