Extranet ja Asus RT-N13U
Liitin Asus RT-N13U:n toimivan yhteyden perään, mutta se ei tunnu hakevan DHCP:llä osoitetta eli netti ei toimi. Langaton kyllä toimii laitteella moitteetta. Kun laitteita on säätänyt tarpeeksi kauan, niin netti ei toimi enää läppärilläkään (RT-N13U:n ottaa välistä pois kuten ennen sen käyttöön ottamista). Ilmeisesti tulee jokin blokkaus päälle kun eri MAC-osotteista lähtee DHCP-kyselyitä? Vinkkejä, missä vika on ettei tarvitsisi tehdä automaatin kanssa vikailmoitusta, joka korjaa vian, muttei anna mitään tietoa siitä, missä vika oikeasti on? Kiitos.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.